ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن گوگل برای iOS با گسترش قابلیت های 3D Touch به روز شد

اپلیکیشن گوگل برای iOS امروز با دریافت یک بروزرسانی جدید، ضمن ارتقاء به نسخه 18.0 حالا پشتیبانی گسترده تری از قابلیت های 3D Touch در دستگاه های آیفون 6S و 6S پلاس انجام می دهد. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۴۵

اپلیکیشن گوگل برای iOS امروز با دریافت یک بروزرسانی جدید، ضمن ارتقاء به نسخه 18.0 حالا پشتیبانی گسترده تری از قابلیت های 3D Touch در دستگاه های آیفون 6S و 6S پلاس انجام می دهد. گفتنی است پشتیبانی از 3D Touch اولین بار در دسامبر 2015 به اپلیکیشن اضافه شد، اما با آپدیت اخیر شاهد کاربردهای بیشتر این تکنولوژی در استفاده از امکانات جستجوی گوگل خواهیم بود.

به گفته گوگل از این پس می توان با فشار آوردن روی عنوان نتایج جستجو یا نتایج نقشه، پیش نمایشی از لینک های این دو را مشاهده کرد. از آنجا که 3D Touch اساسا برای انداختن نگاهی سریع به محتویات اپلیکیشن ها طراحی شده، فشار بیشتر روی نتایج جستجو کاربر را به صفحه کامل آن لینک راهنمایی می کند.

مضاف بر این، صاحبان آیفون های 6S و 6S پلاس حالا می توانند با فشار آوردن روی دکمه G در ردیف پایین اپلیکیشن به سرعت از هر منوی آن یک جستجوی جدید را آغاز نمایند. البته این قابلیت برای دستگاه های فاقد 3D Touch هم از طریق نگه داشتن انگشت روی دکمه یادشده به مدت طولانی فراهم شده است.

فهرست تغییرات کامل اپلیکیشن گوگل برای iOS را می توانید از لینک دانلود آن در اپ استور مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی