ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پورت USB 3.1 نسل ۲ در مک
تکنولوژی

ردپای درگاه پرسرعتUSB 3.1 نسل دوم در کدهای نسخه بتای سیستم عامل macOS سیرا

همواره وقتی نسخه ای تازه از یک سیستم عامل رونمایی می شود، برخی توسعه دهندگان کنجکاو به گشت و گذار در میان خیل کدهای سازنده این سیستم عامل ها می پردازند و هر از چند گاهی ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۴ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۵

همواره وقتی نسخه ای تازه از یک سیستم عامل رونمایی می شود، برخی توسعه دهندگان کنجکاو به گشت و گذار در میان خیل کدهای سازنده این سیستم عامل ها می پردازند و هر از چند گاهی به نکاتی جالب برمی خورند. حال به دنبال عرضه نسخه بتای سیستم عامل «macOS Sierra» اپل، کدی در لا به لای فایل های آن کشف شده که نشان از احتمال ورود نسل تازه درگاه USB 3.1 به کامپیوترهای مک شرکت کالیفرنیایی دارد.

از این پورت با نام مستعار «Super Speed Plus» یاد می شود و همان طور که در تصویر زیر ملاحظه می کنید، سرعت انتقال اطلاعات در آن به حدود ۱۰ گیگابیت بر ثانیه می رسد.

18002-16059-usb31-l-2

به احتمال فراوان برای اولین بار شاهد به کار رفتن درگاه USB 3.1 نسل دوم در سری تازه رایانه های رومیزی مک و مک بوک پرو های اپل باشیم، محصولاتی که گفته می شود در پائیز پیش رو عرضه خواهند شد.

علاوه بر این، برخی منابع مدعی شده اند که جز پورت USB جدید، این دستگاه ها مجهز به درگاه های تاندر بولت ۳ (با نرخ انتقال ۴۰ گیگابیت بر ثانیه) و رابط تصویری «DisplayPort 1.2» نیز خواهند بود.

با توجه به گسترش روز افزون ابزارهای پشتیبانی کننده از کیفیت 4K و تولید بیش از پیش محتوا با این فرمت، نیاز به درگاه های پر سرعت برای انتقال فایل های حجیم و یا بهره گیری از ابزارهایی چون مانیتورهای 4K بیش از پیش احساس می شود، و عجیب نیست که کمپانی اهل کوپرتینو زودتر از سایرین به فکر بهره مندی از مزایای USB 3.1 نسل ۲ در محصولات خود باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • | ۴ شهریور ۱۳۹۵

    خدا کنه همراه با معرفی آیفون ۷، مکبوک پروهای جدید رو معرفی کنه. ۴ ماهه منتظرشم.

مطالب پیشنهادی