ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ساخت عنوان رایگان و چند نفره Halo Online متوقف شد

تاکنون نام Halo Online را شنیده اید؟ عجیب نیست اگر اسم چنین عنوانی به گوش بازیکن های زیادی نخورده باشد، چون Halo Online یک پروژه روسی بود که سعی داشت با الهام از میراث ماندگار ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۳۰

تاکنون نام Halo Online را شنیده اید؟ عجیب نیست اگر اسم چنین عنوانی به گوش بازیکن های زیادی نخورده باشد، چون Halo Online یک پروژه روسی بود که سعی داشت با الهام از میراث ماندگار بانجی، تجربه ای مشابه به ارمغان بیاورد. با وجود این که به نظر می رسید استودیو سازنده تنها بازار روسیه را هدف قرار داده، ولی می توانستیم امیدوار باشیم با استقبال بازیکن ها Halo Online پای خود را به منطقه های دیگر هم باز نماید.

اکنون اطلاعات جدیدی از سوی توسعه دهنده منتشر شده که نشان می دهد ساخت Halo Online متوقف شده و بازیکن ها نباید به انتظار بازی بنشینند. همان گونه که می توانید حدس می زنید، مایکروسافت مهمترین محرک چنین اتفاقی است. طبیعتا ساخت عنوانی با شمایل هیلو و تحت نام این فرنچایز نیازمند اجازه ردموندی ها خواهد بود. ولی پس از حدود شش ماه گفت و گو با ناشر هیلو، استودیو به نتیجه ای نمی رسد.

بنابراین Halo Online کنسل می شود. بد نیست بدانید این عنوان اوایل سال گذشته توسط 343 Industries، سازنده کنونی هیلو، معرفی شد. آن ها می خواستند مشابه کاری که اکتیویژن با Call of Duty کرد و ورژنی از این عنوان را برای منطقه چین منتشر نمود انجام دهند؛ با Halo Online علاقه مندان روسی سبک شوتر و رایانه های شخصی را به خود جذب کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی