ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات سخت افزاری HTC Desire 10 Pro در پایگاه داده GFXBench رویت شد

به تازگی موبایلی از HTC با مشخصات سخت افزاری قدرتمند در پایگاه داده GFXBench رویت شده است که گفته می شود احتمالاً به اسمارت فون Desire 10 Pro کمپانی تایوانی تعلق دارد. این موبایل که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۰

به تازگی موبایلی از HTC با مشخصات سخت افزاری قدرتمند در پایگاه داده GFXBench رویت شده است که گفته می شود احتمالاً به اسمارت فون Desire 10 Pro کمپانی تایوانی تعلق دارد. این موبایل که انتظار می رود نسخه گران قیمت تر خانواده Desire 10 باشد، بنابر تست بنچمارک به نمایشگری 5.1 اینچی با رزولوشن 1440x2560 مجهز شده است.

چیپست اسنپدراگون 820، متشکل از پردازنده چهارهسته ای با فرکانس پردازشی 2.1 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو 530 وظیفه سوخت رسانی به دستگاه را برعهده دارد. علاوه بر این، 4 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی از دیگر مشخصات اسمارت فون مورد اشاره به شمار می رود.

pro10-w600-h600

دوست داران عکاسی هم خوشحال خواهند شد اگر بدانند یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در دیوایس مورد اشاره قرار گرفته. ناگفته نماند که اندروید 6.0.1 مارشملو هم به صورت پیش فرض روی Desire 10 Pro نصب شده است.

اما گذشته از Desire 10 Pro که محتمل ترین گزینه به شمار می رود، امکان داده می شد که مشخصات سخت افزاری مورد بحث به نکسوس مارلین تعلق داشته باشد. اما اندازه نمایشگر و استفاده از اندروید 6.0.1 به جای اندروید 7.0 نوقا، خط بطلانی روی این مسئله کشیدند. در نهایت انتظار می رود که Desire 10 Pro و مدل های ارزان قیمت تر آن طی ماه آتی میلادی به صورت رسمی معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی