ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آمارهای جدید پلتفرم ویندوز موبایل
تکنولوژی

تنها حدود ۱۴ درصد از تلفن های هوشمند ویندوزی مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل هستند

کمپانی «AdDuplex» هر از چند گاهی آمار و اطلاعاتی را از وضعیت پلتفرم ویندوز موبایل منتشر می سازد. آمارهایی که انگار مایکروسافت ترجیح می دهد رسانه ای نشوند. در جدیدترین بررسی های این شرکت مشخص شده ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۵ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۰:۳۰

کمپانی «AdDuplex» هر از چند گاهی آمار و اطلاعاتی را از وضعیت پلتفرم ویندوز موبایل منتشر می سازد. آمارهایی که انگار مایکروسافت ترجیح می دهد رسانه ای نشوند. در جدیدترین بررسی های این شرکت مشخص شده که در حال حاضر تنها ۱۴ درصد از موبایل های فعال در این پلتفرم مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل هستند. این رقم در گزارش قبلی حدود ۱۱.۹ درصد بوده است.

گرچه این آمار نشان از پیشرفت دارند، اما باز هم چندان رضایت بخش نیستند. ویندوز فون ۸.۱ همچنان با ۷۷.۳ درصد، بیشترین حضور را روی موبایل های ویندوزی دارد. ویندوز فون ۸ و ویندوز فون ۷ نیز به ترتیب با ۶.۷ و ۱.۷ درصد جایگاه های بعدی را به خود اختصاص داده اند.

Windows-10-Mobile-is-running-14-of-active-Windows-Phones

اگر بخواهیم نگاهی دقیق تر به آمار تلفن های هوشمند مجهز به ویندوز ۱۰ موبایل بیاندازیم، باید بگوییم که در حال حاضر حدود ۵۲.۴ درصد از آنها آپدیت سالیانه (نسخه 1607) را دریافت کرده اند. این در حالی است که تنها یک هفته از عرضه این به روز رسانی برای نسخه های آنلاک می گذرد.

The-Anniversary-Update-runs-on-more-than-half-the-phones-powered-by-Windows-10-Mobile

موبایل لومیا ۵۳۵ مایکروسافت هنوز هم محبوب ترین تلفن هوشمند در میان کاربران نه چندان زیاد پلتفرم ویندوز موبایل به حساب می آید. هرچند با اختلافی ناچیز، اما این محصول بالاخره توانسته بعد از چند سال به سلطه لومیا ۵۲۰ نوکیا پایان دهد.

The-Microsoft-Lumia-535-is-the-most-popular-Windows-Phone

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی