ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

رامین جوادی موسیقی Gears of War 4 را خواهد ساخت

این روزها رامین جوادی را خیلی ها با سریال محبوب Game of Thrones می شناسند. او که سابقه همکاری با هانس زیمر معروف را داشته و موزیک آثار مهمی از جمله فرار از زندان و ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۱۵

این روزها رامین جوادی را خیلی ها با سریال محبوب Game of Thrones می شناسند. او که سابقه همکاری با هانس زیمر معروف را داشته و موزیک آثار مهمی از جمله فرار از زندان و مرد آهنی هم در کارنامه دارد، با جادوی خود توانست اتفاقات دنیای تاج و تخت را بیش از همیشه حماسی تر کند. اکنون گزارشات جدیدتری پیرامون Gears of War 4 به دست رسیده که از بازگشت جوادی به صنعت بازی های ویدیویی خبر می دهند.

بر اساس ویدیو پشت صحنه ای که از روند ساخت موسیقی گیرز او وار 4 منتشر شده، رامین جوادی به همراه تیمش مسئولیت بخش شنیداری این پروژه عظیم مایکروسافت را برعهده گرفته اند. او طی این ویدیو، توضیحاتی از قطعه های بازی می دهد و می توانید قسمتی از موسیقی های عنوان مورد بحث را بشنوید. به اعتقاد جوادی، با وجود این که ریتم اکشن بازی جذاب است ولی هیجانات احساسی بازی هم توانستند به تصمیم او کمک کنند.

خود راد فرگوسن، کارگردان قسمت چهارم، از این اتفاق بسیار خشنود است: «فرنچایزهای کمی وجود دارند که می توانند همانند گیرز آو وار، دامنه احساسات گوناگونی را به نمایش بگذارند. بنابراین اگر می خواهید مخاطب با بازی ارتباط برقرار نماید، به کسی نیاز دارید که بتواند این احساسات را در قالب موسیقی بیان کند. ما به دنبال چنین کسی گشتیم و رامین جوادی انتخاب مشخصی بود.»

بد نیست بدانید رامین جوادی تاکنون نامزد چندین جایزه مهم جهانی شده است. آخرین بازی که او آهنگ سازی کرد، Medal of Honor: Warfighter بود که با وجود امتیازات پایینش توانست از دیدگاه شنیداری عملکرد خوبی داشته باشد. فیلم های Warcraft و Pacific Rim از دیگر کارهای مهم او به حساب می آیند. گیرز آو وار 4 یازدهم اکتبر امسال [20 مهر] برای اکس باکس وان و ویندوز 10 منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • mahdi
    mahdi | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    رامین جوادی, هانس زیمر,جان ویلیامز و جارد جانسون جز بهترینان

    • محمد صفی ابادی
      محمد صفی ابادی | ۷ شهریور ۱۳۹۵

      جیمز هورنر هم بهشون اضافه کن

    • xiaomi
      xiaomi | ۲۶ خرداد ۱۳۹۶

      هاوارد شور!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی