ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی ReverX؛ اپلیکیشنی برای ساخت ویدئوهای معکوس حیرت انگیز

تا به حال اصطلاح "حرکت وارونه" یا Reverse Motion به گوشتان خورده؟ حرکت وارونه یک تکنیک یا بهتر بگوییم یک حقه فیلمبرداری است که سینماگران سالهاست از آن برای خلق سکانس های حیرت انگیز و باورنکردنی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۰۰

تا به حال اصطلاح "حرکت وارونه" یا Reverse Motion به گوشتان خورده؟ حرکت وارونه یک تکنیک یا بهتر بگوییم یک حقه فیلمبرداری است که سینماگران سالهاست از آن برای خلق سکانس های حیرت انگیز و باورنکردنی بهره می گیرند.

مطمئنا همه شما نمونه های زیادی از این سکانس ها را در سینما یا مستندهای تلویزیونی دیده اید: لامپ شکسته ای که دوباره سالم و روشن می شود، جوجه ای که به تخم بر می گردد و خرابه هایی که دوباره به شکل یک آسمان خراش قد علم می کنند.

اگر اجرای این تکنیک زمانی به نرم افزارهای حرفه ای و دوربین های گران قیمت احتیاج داشت، این روزها معمولی ترین اسمارت فون ها هم می توانند ویدئوهای معکوس بسازند. ReverX که امروز به شما معرفی می کنیم، یکی از نمونه های خوب این کار برای گجت های اندرویدی است.

ReverX 2-w600

ReverX به دو شیوه ویدئوها را معکوس می کند: یا می توانید از آرشیو ویدئوهای گالری استفاده کنید، یا همان لحظه با اپلیکیشن فیلم بگیرید. ReverX بعد از اتمام فیلمبرداری (یا بارگذاری ویدئو) از شما می خواهد که فریم آغاز و پایان ویدئو را تعیین کنید.

بعد از این کار در صورت تمایل می توانید یک موسیقی هم به پس زمینه ویدئو بیفزایید. کار تمام است؛ حالا کافیست روی دکمه ذخیره اشاره کرده و به انتظار خروجی بنشینید و مطمئن باشید که از نتیجه حیرت خواهید کرد.

کیفیت خروجی های ReverX تفاوت فاحشی با فایل های ورودی ندارد، و نکته بسیار خوب اینکه بر خلاف اپلیکیشن هایی با کاربرد مشابه هیچ واترمارکی در گوشه کادرتان نمی اندازد. تنها واترمارک ReverX لوگوی اپلیکیشن است که در انتهای ویدئو پدیدار می شود؛ چیزی که به راحتی می توانید آن را در اینستاگرام یا ویرایشگرهای ویدئو اثرش را از میان بردارید.

ReverX اپلیکیشن بسیار ساده ای است و نباید انتظار امکانات حرفه ای ویرایش ویدئو را در آن داشته باشید. تمام کاری که این اپلیکیشن انجام می دهد، معکوس کردن ویدئوهاست. اما در همین زمینه یک سر و گردن از دیگر رقبای اندرویدی اش بهتر عمل می کند.

در ادامه توصیه می کنیم که تماشای این ویدئوی جذاب از نحوه کار ReverX را از دست ندهید:

ReverX – magic reverse video

ReverX – magic reverse video

سازنده: .Swiitt Computing Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 28 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۸ شهریور ۱۳۹۵

    برای آیفون هم یه برنامه رایگان هست به اسم Reverser که همین کار و به ساده ترین حالت انجام میده...

  • | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    خیلی جالب بود

  • Note7
    Note7 | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    عالیه

  • Godzilla
    Godzilla | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    لطفا اموزشی برای ساخت تم در اندروید بزارید

مطالب پیشنهادی