ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Garmin ساعت هوشمند لوکس Fenix Chronos را معرفی کرد

کمپانی Garmin به تازگی سه ساعت هوشمند لوکس را معرفی کرده که قابلیت های متنوعی برای نظارت بر فعالیت های جسمانی کاربر دارند، ضمن اینکه با ظاهری جذاب، طرفداران مشکل پسند تکنولوژی را نیز راضی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

کمپانی Garmin به تازگی سه ساعت هوشمند لوکس را معرفی کرده که قابلیت های متنوعی برای نظارت بر فعالیت های جسمانی کاربر دارند، ضمن اینکه با ظاهری جذاب، طرفداران مشکل پسند تکنولوژی را نیز راضی خواهند نمود.

این سری اسمارت واچ که «Fenix Chronos» نام دارد، با برچسب قیمتی 1499 دلاری قطعاً در رده کالاهای لوکس قرار می گیرد. طراحی زیبا و ریزه کاری های هنرمندانه به کار رفته در این محصول، به خوبی برای کاربردهای رسمی مناسب است، ضمن اینکه قابلیت های هوشمند تعبیه شده در آن می تواند گزینه خوبی برای فعالیت های ورزشی مختلف به شمار آید.

garmin-fenix-chronos-0

طبق اظهارات «گارمین» این ساعت به حسگرهای ارتفاع سنج، فشارسنج، قطب نما، و سیستم ناوبری مجهز است تا بتوانید در مواقع لزوم به مسیریابی بپردازید. همچنین نرم افزارهای ویژه ای برای ورزش های خاص همچون گلف، دوچرخه سواری، شنا و غیره روی آن نصب شده.

تمامی سه مدل ابزار هوشمند مذکور از صفحه بسیار مستحکم و ضد خش از جنس یاقوت بهره مند هستند، ضمن اینکه نمایشگر 1.2 اینچی Chroma Display با نور پس زمینه LED در آنها به کار رفته. هر سه نمونه اسمارت واچ مذکور تا عمق 100 متری در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.

garmin-fenix-chronos-2

طول عمر باتری به کار رفته در Fenix Chronos با فرض فعال بودن تمامی حسگرها به 13 ساعت می رسد، اما در حالت مصرف بهینه می توان 25 ساعت مداوم از آن استفاده نمود.

گفتنی است این اسمارت واچ از امروز در فروشگاه های گارمین موجود خواهد بود. گران قیمت ترین مدل با بدنه تیتانیومی 1500 دلار به فروش می رسد، ضمن اینکه نمونه هایی با بند چرمی و بند استیل به ترتیب 899 و 999 دلار قیمت گذاری شده اند.

در ادامه ویدیوی معرفی این ساعت هوشمند را مشاهده کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی