ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تاریخ عرضه رسمی موبایل های جدید سونی به بازارهای جهانی فاش شد

دیروز در خبرها با مشخصات دو موبایل آتی سونی با نام های Xperia X Compact و Xperia XR آشنا شدید. این دو تلفن همراه که در وب سایت رسمی شرکت مذکور نیز مشاهده شدند، به احتمال زیاد در ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

دیروز در خبرها با مشخصات دو موبایل آتی سونی با نام های Xperia X Compact و Xperia XR آشنا شدید. این دو تلفن همراه که در وب سایت رسمی شرکت مذکور نیز مشاهده شدند، به احتمال زیاد در نمایشگاه IFA امسال که اواخر هفته جاری آغاز می گردد، به طور رسمی رونمایی خواهند شد.

در همین رابطه، یکی دیگر از مطلعین اخبار دنیای تلفن همراه با نام Ricciolo1 در حساب کاربری توئیترش اشاره کرده که این دو دستگاه در تاریخ 24 سپتامبر (3 مهرماه) به بازارهای جهانی خواهند رسید. در این پیام گفته شده که سونی در تاریخ فوق به معرفی نسل جدیدی از کاورهای محافظ هوشمند برای دیوایس های موبایل نیز می پردازد.

گفتنی است هر دو تلفن هوشمند یاد شده از چیپست اسنپدراگون 820 و دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی بهره خواهند گرفت، ضمن اینکه دوربین 13 مگاپیکسلی جلوی دستگاه نیز وظیفه ثبت سلفی و مکالمه تصویری را بر عهده دارد. همچنین درگاه USB Type-C نیز در هر دو اسمارت فون جدید شرکت مذکور به کار گرفته شده است.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که سونی در وب سایت خود در مورد این دو تلفن همراه به عبارت «تصاویری واضح و شفاف» اشاره کرده، که احتمالاً نشان می دهد این کمپانی برای اولین بار از لرزشگیر اپتیکال در دوربین اصلی موبایل هایش استفاده می کند.

به هر حال، زمان زیادی تا کنفرانس سونی در نمایشگاه IFA برلین باقی نمانده و تمامی گمانه زنی ها در مورد این دو اسمارت فون با معرفی رسمی آنها پایان خواهد پذیرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • ناصر
    ناصر | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    عشق است سونی

  • shayankia
    shayankia | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    در اول متن نوشتید xperia XR ،خود سونی تو سایتش نوشته xz!

  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۶ شهریور ۱۳۹۵

    سونی محشره

مطالب پیشنهادی