ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

کنترلرهای NX دارای سنسورهای حرکتی خواهند بود [شایعه]

چند ماه پیش میاموتو، خالق بازی های محبوب ماریو و زلدا، طی مصاحبه ای عجیب به روند محافظه کارانه نینتندو پیرامون NX پرداخت و گفت ژاپنی ها معرفی کنسول جدید خود را عقب انداخته اند ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۱۵

چند ماه پیش میاموتو، خالق بازی های محبوب ماریو و زلدا، طی مصاحبه ای عجیب به روند محافظه کارانه نینتندو پیرامون NX پرداخت و گفت ژاپنی ها معرفی کنسول جدید خود را عقب انداخته اند تا کمپانی های رقیب دست به کپی برداری از ایده های آن ها نزنند.

شاید گزارشات ابتدایی پیرامون NX کمی این حرف را خنده دار جلوه می دادند، ولی هر روز که به معرفی کنسول نزدیک می شویم، بیشتر می توانیم حرف های پدر ماریو را درک کنیم. از حضور کنترلرهای جدا شونده بگیرید تا ترکیبی از یک پلتفرم همراه و خانگی، همگی نشان می دهند NX متفاوت ترین کنسول نینتندو بوده و همان طور که یوبیسافت گفته بود پتانسیل تکرار موفقیت های Wii را دارد.

Tegra
شایعات نشان می دهند نینتندو تصمیم دارد ماه آینده از NX رونمایی کند. این کنسول مارس 2017 [اسفند-فروردین] عرضه خواهد شد.
هم اکنون گزارشات جدیدتری از کنترلرهای جدا شونده پلتفرم جدید و مرموز نینتندو به دست رسیده که از حضور یک سنسور حرکتی مشابه Wii و تکنولوژی پیشرفته لرزشی [Vibration] خبر می دهند. LetsPlayVideoGames که به این شایعات دامن زده، افزوده قابلیت لرزشی کنترلرها برای هر بازی متفاوت است؛ اگر با شمشیر ضربه خورید انتظار لرزش مشابهی نسبت به دریافت یک توپ نداشته باشید.

بر اساس بخش دیگری از این گزارشات، Just Dance 2017 قرار است از کنترلرهای حرکتی NX استفاده کند. بد نیست بدانید عناوین پیشین این فرنچایز پر تحرک هم از سنسورهای Wii پشتیبانی می کردند. با توجه به چیزهایی که تاکنون شنیده ایم، نینتندو تکنولوژی های گوناگونی برای NX به کار گرفته است. باید صبر کنیم و ببینیم گزارشات تا چه میزان رنگ و بوی واقعیت به خود می گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی