ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی چینی Baidu در حال تست یک اتومبیل خودران تمام الکتریکی است

همان طور که می دانید کمپانی Baidu قصد دارد تا سال 2018 اتومبیل های خودرانش را به بازار عرضه نماید. در همین رابطه، آنها به تازگی تغییری اساسی در برنامه های خود ایجاد کرده و ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۸:۳۰

همان طور که می دانید کمپانی Baidu قصد دارد تا سال 2018 اتومبیل های خودرانش را به بازار عرضه نماید. در همین رابطه، آنها به تازگی تغییری اساسی در برنامه های خود ایجاد کرده و قصد دارند BMW سری 3 که پیش تر برای این پروژه در نظر گرفته شده بود را با محصولی ملی تعویض نمایند.

به گزارش «بیزینس اینسایدر» این کمپانی قصد دارد از خودرویی تمام الکتریکی که مخصوص بازار کشور چین طراحی شده، یعنی Chery EQ به عنوان پلتفرم تست اتومبیل خودران استفاده کند. این خودرو قادر است با یک بار شارژ کامل، مسافت 120 مایل (193 کیلومتر) را بپیماید.

baidu-cherry-eq-electric-car-1

اتومبیل Chery EQ به اندازه ماشین خودران گوگل کوچک نیست، اما در مقایسه با مدل قبلی مورد استفاده توسط آنها یعنی BMW سری 3 ابعاد مناسب تری دارد. البته قیمت این خودرو نیز بسیار کمتر از BMW بوده و با کمک های دولتی به حدود 9000 دلار می رسد.

گفتنی است این شرکت اینترنتی که اغلب از آن با نام «گوگل چین» یاد می شود، قصد دارد از این ماشین های خودران در ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده نماید.

البته در صورتی که خودروی الکتریکی جدید Baidu بتواند تمامی تست های مورد نیاز را پشت سر بگذارد، باز هم نمی توان انتظار داشت که چنین اتومبیلی را در بازار آمریکا شاهد باشیم. احتمالاً شرکت  مورد بحث برای حضور در جاده های ایالات متحده آمریکا قرارداری را با کمپانی های خودروسازی محلی این کشور منعقد نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی