ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی DJI از گیمبال +Osmo با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال رونمایی کرد

کمپانی DJI از مدل بهبود یافته گیمبال (تثبیت کننده تصویر) Osmo با نام +Osmo رونمایی کرد، که اولین نمونه با قابلیت زوم اپتیکال به شمار می رود. «پاول پن» از مدیران ارشد DJI در این رابطه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

کمپانی DJI از مدل بهبود یافته گیمبال (تثبیت کننده تصویر) Osmo با نام +Osmo رونمایی کرد، که اولین نمونه با قابلیت زوم اپتیکال به شمار می رود.

«پاول پن» از مدیران ارشد DJI در این رابطه می گوید: «این محصول قابلیت های کاملاً جدیدی را برای تصویربرداران به همراه می آورد تا بتوانند ویدیوهایی با کیفیت، شفاف و بدون لرزش را با ابزاری کوچک خلق نمایند.»

دوربین مورد استفاده در +Osmo قادر است 3.5 برابر زوم اپتیکال در کنار 2 برابر زوم دیجیتال را ارائه کند، که معادل لنزی با فاصله کانونی 77-22 میلیمتر خواهد بود.

گفتنی است بزرگنمایی دیجیتال در این دوربین کیفیت تصویر را کاهش نمی دهد، اما صرفاً در حالت تصویربرداری 1080p قابل دسترس خواهد بود، یعنی اگر با رزولوشن 4K فیلمبرداری کنید، صرفاً به استفاده از بزرگنمایی اپتیکال محدود می شوید.

osmoplus-dji-gimbal-0

این محصول همچون نسل قبلی از نرخ های فریم مختلفی در استانداردهای NTSC و PAL پشتیبانی می کند، اما عجیب است که حداکثر نرخ فریم در حالت NTSC به 60p و در حالت PAL به 100p محدود شده، در حالی که در نمونه قبلی شاهد بیشینه نرخ 120p برای حالت NTSC بودیم.

لازم به ذکر است +Osmo با اپلیکیشن DJI Go برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار بوده، و کاربران می توانند تصویر زنده با کیفیت HD را به صورت بیسیم روی دیوایس هایشان مشاهده نمایند، ضمن اینکه تصاویر و ویدیوها را به راحتی در فضای آنلاین به اشتراک بگذارند.

این گجت کاربردی در حال حاضر با قیمت 649 دلار به فروش می رسد، ضمن اینکه خریداران محصول در آمریکای شمالی و چین می توانند با پرداخت 65 دلار بیشتر از خدمات «Osmo Shield» نیز برخوردار شوند، که مدت گارانتی را به 2 سال افزایش داده و خسارت های احتمالی به دستگاه در حین کارکرد را تا مدتی محدود پوشش می دهد.

DJI
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی