ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مسابقه طراحی صفحه ساعت هوشمند گوگل؛ برنده به پاریس سفر خواهد کرد

گوگل اعلام کرد مجموعه آتی از صفحات ساعت Android Wear که احتمالاً بخشی از نسخه 2 این سیستم عامل خواهد بود، به صورت جمعی تأمین می گردد. تیمی که روی این پروژه کار می کند، ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۷ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰

گوگل اعلام کرد مجموعه آتی از صفحات ساعت Android Wear که احتمالاً بخشی از نسخه 2 این سیستم عامل خواهد بود، به صورت جمعی تأمین می گردد. تیمی که روی این پروژه کار می کند، در همکاری با «Paper Magazine» به قضاوت طرح های ارسالی از سوی کاربران خواهند پرداخت و در نهایت 5 برنده انتخاب خواهند شد.

لازم به ذکر است که این مسابقه شامل کدنویسی نیست، بلکه صرفاً باید ظاهر صفحه ساعت را طراحی نموده و قبل از تاریخ 25 شهریور در صفحات اینستاگرام به اشتراک بگذارید. به همین منظور پس از انجام طراحی کافیست از هشتگ های AndroidWear# و WearWhatYouWant# استفاده نمایید، و نکته مهم اینکه فقط می توانید یک طرح را در رقابت مذکور شرکت دهید.

تیم قضاوت از افراد فعال در حوزه مُد از جمله «سینتیا رولی»، «جنی لمباردو»، «تی هانتر» به علاوه طراح تیم Android Wear یعنی «مورتن جاست» و همچنین سردبیر «Paper Magazine» یعنی «میکی بردمن» تشکیل شده. داوران پنج طرح برتر را انتخاب کرده و نهایتاً یکی از آنها جایزه ویژه را دریافت خواهد نمود.

جایزه اصلی این مسابقه طراحی، استفاده از تجربیات یکی از داوران، سفر به پاریس در «هفته مُد» این کشور با یک نفر همراه، و یک دستگاه ساعت هوشمند هوآوی به انتخاب خود فرد از بین مدل های مختلف خواهد بود. ضمناً برنده حق انتخاب انواع بندهای MODE و چندین مورد تفریحی و سرگرمی دیگر را نیز خواهد داشت.

برای اطلاع از شرایط کلی مسابقه می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • rashvand
    rashvand | ۷ شهریور ۱۳۹۵

    اینکه فیلتره!!!!:-(:-(:-(

  • mohammad?
    mohammad? | ۷ شهریور ۱۳۹۵

    ارور 404میده اصلا مارو ادم حساب نکردن .... .

    • ehsan dorani
      ehsan dorani | ۷ شهریور ۱۳۹۵

      فقط فیلتره؛خودمون

مطالب پیشنهادی