ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویر احتمالی لولای سرفس بوک 2 در اکانت اینستاگرام مایکروسافت

اخیرا تصویر جالبی روی اکانت اینستاگرام مایکروسافت منتشر شده که ظاهرا لولای تازه ای را برای سرفس بوک 2 (محصول معرفی نشده این شرکت) به تصویر می کشد. این عکس با عنوان «کلید موفقیت شما» منتشر شده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

اخیرا تصویر جالبی روی اکانت اینستاگرام مایکروسافت منتشر شده که ظاهرا لولای تازه ای را برای سرفس بوک 2 (محصول معرفی نشده این شرکت) به تصویر می کشد.

این عکس با عنوان «کلید موفقیت شما» منتشر شده و به صورت کاملا واضح در آن اشاره نشده که لولای نسخه بعدی از لپ تاپ پرطرفدار و لوکس مایکروسافت چنین شکل و شمایلی دارد یا خیر.

اما همانطور که مشاهده می کنید، کیبورد دستگاه کاملا مشخص است و لولای آن نیز با آنچه در مدل های کنونی این محصول می بینیم، فرق دارد. از طرفی ظاهرا فوکوس و نقطه اصلی عکس منتشر شده نیز همین لولا و زوایای آن است.

surface-book-old-hinges

در هر حال Daniel Rubino سردبیر سایت ویندوز سنترال تاکید کرده که عکس از ویدئوی مفهومی ساخته شده در مایکروسافت در مورد سرفس بوک، تهیه شده است.

البته روشن است که طراحی نهایی این محصول قطعا با آنچه در عکس می بینید فرق خواهد داشت، با این همه تصویر مورد بحث همراستا با همان شایعاتی منتشر شده که طبق شان مایکروسافت مشغول بازطراحی لولای نسخه جدید سرفس بوک برای کم کردن فاصله میان کیبورد و نمایشگر در زمان بسته بودنش است.

در پایان اضافه نماییم که هنوز تا معرفی این محصول زمان زیادی باقی مانده، با این همه اغلب شایعات از رونمایی دستگاه در بهار سال آتی خبر می دهند که در واقع مصادف است با انتشار آپدیت بزرگ بعدی برای ویندوز 10 به نام ردستون 2.

surface-book-2-hinge

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hamid
    hamid | ۸ شهریور ۱۳۹۵

    طراحیش عالیه

مطالب پیشنهادی