ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل غیرهوشمند نوکیا با اسم رمز RM-1187 در چین مجوز گرفت

ماه گذشته خبری در مورد دو تلفن همراه با برند نوکیا به بیرون درز کرد که ظاهرا از اندروید بهره می بردند و مجهز به نمایشگرهای 2K بودند. این دو موبایل همچنین از استاندارد IP68 پشتیبانی می ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۰

ماه گذشته خبری در مورد دو تلفن همراه با برند نوکیا به بیرون درز کرد که ظاهرا از اندروید بهره می بردند و مجهز به نمایشگرهای 2K بودند. این دو موبایل همچنین از استاندارد IP68 پشتیبانی می کردند و توان پردازشی شان را هم یک چیپست اسنپدراگون 820 تامین می کرد.

انتشار این خبر همانطور که انتظار می رفت بسیاری از هوادارن محصولات نوکیا را خوشحال کرد و این تصور را در ذهن آنها ایجاد کرد که به زودی خبرهای خوشی از این شرکت فنلاندی منتشر می شود. حالا اما مشخص شده که این کمپانی جدای از کار کردن روی موبایل های پیشرفته، قصد دارد چند دستگاه ارزان قیمت را هم ارائه نماید.

به تازگی هم یک موبایل غیرهوشمند با اسم رمز RM-1187 مجوز مرکز گواهی تجهیزات مخابراتی چین را دریافت کرده. البته اشاره کنیم که درخواست دریافت این مجوز قبلا از سوی شعبه چین مایکروسافت تسلیم سازمان یاد شده گردیده اما چون شرکت ساکن ردموند کسب و کار خود در بخش موبایل های غیرهوشمند نوکیا را به HMD و فاکسکان فروخته، انتظار می رود که نخستین موبایل عرضه شونده به بازار از سوی نوکیا، با زیربرند شرکت فنلاندی مورد بحث با نام HMD به دست مشتریان برسد.

نوکیا RM-1187 دارای یک نمایشگر 2.4 اینچی با رزلوشن 240 در 320 پیکسلی است و از 16 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 1025 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که البته حافظه داخلی آن تا 64 گیگابایت از طریق کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقاست.

در لیست اطلاعات منتشر شده توسط TENAA در مورد این محصول به دو دوربین هم اشاره شده که هنوز اطلاعاتی در خصوص اندازه حسگر آنها در اختیار نداریم ضمن اینکه گفته می شود در قسمت پشت بدنه دستگاه هم یک فلش LED کار گذاشته شده و پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت نیز برای آن فراهم گردیده.

این موبایل غیرهوشمند قراراست که در قالب سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه گردد و ابعادش برابر با 118 در 50 در 13.5 میلی متر عنوان شده و وزنش هم از 82.6 گرم فراتر نمی رود. اولین محصول فاکسان و HMD احتمالا برچسب قیمتی پایینی خواهد داشت و قرار است که به بازار کشورهای در حال توسعه عرضه گردد.

Nokia-RM-1187 Nokia-RM-1187 (1) Nokia-RM-1187 (2) Nokia-RM-1187 (3)

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بیژن
    بیژن | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    نوکیا داره برعکس میره خخخ

مطالب پیشنهادی