ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل مشغول توسعه ویژگی هایی اختصاصی برای آیپد پرو است

آیپد یکی از محصولاتی است که فروش آن در سال های گذشته با کاهش زیادی همراه بوده. به طور کلی از سال ۲۰۱۰ و پس از معرفی آیپد، تب تازه ای پیرامون این محصول ایجاد ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۰

آیپد یکی از محصولاتی است که فروش آن در سال های گذشته با کاهش زیادی همراه بوده. به طور کلی از سال ۲۰۱۰ و پس از معرفی آیپد، تب تازه ای پیرامون این محصول ایجاد شد ولی در سال های اخیر با توجه به کاربرد کمتر این دسته از محصولات و افزایش اندازه صفحه نمایش موبایل ها، کاربران علاقه کمتری به آنها نشان می دهند.

با این حال هنوز هم تبلت برای برخی از کاربران مفید است و اپل نیز می کوشد تا ویژگی های تازه ای را به آیپد حرفه ای خود اضافه کند. اینطور که بلومبرگ امروز گزارش می دهد، اهالی کوپرتینو تلاش دارند قابلیت های بیشتری را در اختیار کاربران حرفه ای قرار دهند که بیشتر بر قلم هوشمند این محصول تاکید دارد.

در واقع این منبع اشاره می کند که نسخه بعدی سیستم عاملی که برای آیپد پرو توسعه خواهد یافت، به گونه ای است که می تواند عملکرد قلم هوشمند اپل را افزایش داده و به کاربر اجازه دهد تا در محیط بازتری از آن بهره گیرد. در این میان بلومبرگ خبر می دهد که شاید این ویژگی در نسخه نهایی iOS 10 برای آیپد پرو ارائه گردد و شاید هم به نسخه iOS بعدی موکول گردد.

Ipad-pro-(37)

از سوی دیگر امسال نباید انتظار یک آیپد جدید را داشت. اپل می خواهد تبلت های خود را در سال ۲۰۱۷ به روز رسانی کند. همانگونه که ذکر شد، نسخه بعدی نرم افزار و سخت افزار اپل برای آیپد، بر افزایش عملکرد استایلوس تمرکز دارد و گفته می شود که نوشتن با آن نیز بسیار ساده تر خواهد شد.

یکی از افرادی که با این خبرگزاری صحبت کرده و این اطلاعات را در اختیارش گذاشته، عنوان نموده که ویژگی مورد بحث برای نوشتن بیشتر به قابلیت موبایل های سری نوت سامسونگ شباهت دارد.

اما خود آیپد بعدی که در سال آینده از راه می رسد، از نوعی تکنولوژی در نمایشگر خود بهره می برد که قادر است به شکلی سریع تر عملکرد داشته باشد و تصاویر را نمایش داده و یا روی صفحه زوم کند. به همین شکل، اپل در تلاش است تا لذت کار کردن با محصول مورد اشاره را افزایش داده و نمایشگری چشم نواز تر در آن جای دهد.

همانگونه که اشاره شد این آیپد در سال جاری معرفی نشده و رونمایی از آن به سال آینده میلادی موکول گشته. لازم به اشاره است که در حال حاضر آیپد پروی کوچکتر نمایشگری ۹.۷ اینچی دارد در حالی که قرار است نسل بعدی این محصول به صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی مجهز گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی