ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه سفارشی ساعت هوشمند Omate Rise مجهز به دستیار صوتی Alexa معرفی شد

تولیدکنندگان ساعت های هوشمند معمولاً حول چند پلتفرم آشنا از جمله Android Wear، تایزن، Apple Watch OS یا Pebble OS می گردند، اما شرکت هایی مانند Omate نیز هستند که دوست دارند تافته ای جدابافته ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۴۵

تولیدکنندگان ساعت های هوشمند معمولاً حول چند پلتفرم آشنا از جمله Android Wear، تایزن، Apple Watch OS یا Pebble OS می گردند، اما شرکت هایی مانند Omate نیز هستند که دوست دارند تافته ای جدابافته باشند. این کمپانی تنها سازنده ای است که نسخه کامل اندروید را روی اسمارت واچ هایش سوار می کند.

اگرچه شاید به این اقدام با دیده تردید بنگرید، ولی با معرفی نسل جدید ساعت های هوشمند این شرکت، احتمالاً نظرتان عوض خواهد شد. در واقع استفاده از اندروید کامل به جای Android Wear امکانات متعددی از جمله دستیار صوتی آمازون یعنی Alexa را به همراه دارد.

اسمارت واچ جدید Omate چندان تفاوتی با مدل قبلی یعنی Rise Beta نکرده، و این موضوع برای حامیان قبلی پروژه که طی مدت 2 روز بیش از 240 میلیون دلار سرمایه جمع کردند، خبر خوبی خواهد بود. در این ساعت هوشمند شاهد بدنه پلی کربناتی مستحکم و حاشیه فیبر کربنی، ارتباط 3G، نمایشگر مدور 1.3 اینچی همیشه روشن، و البته سیستم عامل اندروید خواهیم بود.

omate-Rise-Alexa-1

تفاوت Omate Rise Limited Edition با نمونه قبلی، استفاده از دستیار صوتی هوشمند آمازون است که قابلیت های ویژه ای را در اختیار کاربر قرار می دهد. این اپلیکیشن اگرچه از لحاظ شهرت و اعتبار به پای Siri اپل نمی رسد، اما برای خودش نامی دست و پا کرده و قادر است بیش از 2000 عملیات اختصاصی را انجام دهد.

گفتنی است همچون قبل، فروش ویژه نسخه سفارشی این ساعت هوشمند تنها چند روز در وب سایت Indiegogo فعال خواهد بود. این فرایند از پنجشنبه 11 شهریور تا شنبه 13 شهریور ادامه داشته و اولین خریداران با پرداخت 199 دلار به جای 349 دلار می توانند صاحب این اسمارت واچ اختصاصی شوند.

در ادامه ویدیوی اختصاصی Omate Rise Limited Edition را تماشا کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی