ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون های آیفون احتمالاً بی سیم می شوند

در حالی که تاریخ معرفی آیفون های اپل مشخص شده و تقریباً یک هفته دیگر تا رونمایی از نسل جدید این تلفن هوشمند باقی مانده، از روسیه خبر می رسد که شماره مدل موبایل های ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۸:۴۵

در حالی که تاریخ معرفی آیفون های اپل مشخص شده و تقریباً یک هفته دیگر تا رونمایی از نسل جدید این تلفن هوشمند باقی مانده، از روسیه خبر می رسد که شماره مدل موبایل های بعدی اپل A1778 و A1784 خواهد بود.

در هر صورت اطلاع از شماره مدل، اتفاق چندان مهمی نیست اما جدیداً نام تجاری «AirPods» نیز تایید شده که اشاره به بی سیم بودن هدفون های اپل برای آیفون دارد. این در حالیست که روسی ها خبر می دهند اپل تصمیم دارد اپل واچ های جدید خود را در سه دسته بندی کنونی در اختیار مشتری قرار می گیرد.

apple_eac_leak_5_resize

اما مهم ترین بخش همین خبر، به نام تجاری «AirPods» اختصاص دارد چرا که تایید کننده حذف درگاه هدفون است. از طرف دیگر کاربران آیفون می توانند بدون اتصال سیم، هدفون های خود را به دستگاه متصل کنند. لازم به ذکر است که اکنون هدفون هایی که با آیفون های اپل به دست کاربران می رسند «EarPod» نام دارند.

البته هنوز هم نمی توان با قطعیت بیان کرد که آیا اپل می خواهد هدفون های بی سیم را در جعبه آیفون به فروش برساند یا آنها را به شکلی جداگانه و با دریافت هزینه در اختیار کاربران قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • مهرداد علیخانی
    مهرداد علیخانی | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    شما هم خودتون رو با این اخبار تکراری و .... کشتین دیگه. 1 ماه واستین ببینین میشه یا نمیشه. تا حالا هزار بار احتمال دادین.

    • Hadi.TJ
      Hadi.TJ | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

      یک ماه نیاز نیست دوست عزیز، یک هفته صبر کنی کافیه...

مطالب پیشنهادی