ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Fitbit از دستبندهای ورزشی Charge 2 و Flex 2 رونمایی کرد

زمانی که صحبت از مچ بندهای هوشمند می شود، به سختی می توان رقیبی برای Charge HR ساخت شرکت «فیت بیت» یافت، اما این کمپانی با معرفی Charge 2 و Flex 2 قصد دارد سطح ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۹ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۰۰

زمانی که صحبت از مچ بندهای هوشمند می شود، به سختی می توان رقیبی برای Charge HR ساخت شرکت «فیت بیت» یافت، اما این کمپانی با معرفی Charge 2 و Flex 2 قصد دارد سطح رقابت را تا حد زیادی بالاتر ببرد. این دو ابزار پوشیدنی، هرکدام ویژگی های جالبی را به سبد محصولات متنوع آنها افزوده اند.

مچ بند Fitbit Charge 2 نسبت به مدل قبلی نمایشگر بزرگ تری دارد که البته از نوع لمسی نیست. این مدل قادر است با استفاده از GPS تلفن همراه به ردیابی مسیر پیموده شده و ارائه اطلاعات آماری فعالیت های شما بپردازد. بنابراین با اپلیکیشن همراه آن، می توانید مسیر ورزشی خودتان را روی نقشه ببینید.

در بخش نرم افزاری این گجت، معیاری با نام «سلامت قلب» اضافه شده که در کنار حسگر ضربان قلب، می تواند امتیاز دقیقی را بر اساس جنسیت، سن و وزن شما نشان دهد. دیگر قابلیت اضافه شده، گزینه Relax است که می تواند با هدایت نحوه تنفس، طی 2 تا 5 دقیقه بدن شما را به آرامش کامل برساند.

طبق اظهارات کمپانی مذکور، عمر باتری Charge 2 حدود 5 روز است، و قیمت آن 149دلار خواهد بود. پیش خرید این محصول در حال حاضر ممکن بوده، و عرضه سراسری آن در اواسط سپتامبر صورت خواهد گرفت.

دومین ابزار پوشیدنی معرفی شده از سوی فیت بیت، Flex 2 نام دارد و اولین مچ بند هوشمند ضدآب این کمپانی به شمار می رود، در حدی که می توانید با در دست داشتن آن، به ورزش مفرح شنا نیز بپردازید. این گجت در نقش گام شمار، مسافت سنج و کالری سنج عمل کرده و قادر است وضعیت خواب شما را زیر نظر بگیرد.

طراحی Flex 2 بسیار ساده و بدون نمایشگر است، صرفاً 4 عدد LED روی آن به کار رفته تا شما را از وضعیت پیشرفت فعالیت ورزشی، اعلان های تلفن همراه و غیره باخبر سازد. این محصول با قیمت 99 دلار پیش فروش می شود، اما تا اواخر مهر ماه وارد بازار نخواهد شد.

لازم به ذکر است که ماژول اصلی Flex 2 را می توان در بندها یا وسایل مختلفی تعبیه کرد. در حال حاضر بندهایی به رنگ طلایی و نقره ای موجود است، و حتی دستبندی از جنس طلای 22 عیار نیز برای آن معرفی شده، که ممکن است مورد توجه برخی علاقه مندان قرار گیرد.

گفتنی است کمپانی فوق صرفاً به ارائه محصولات سخت افزاری نمی پردازد و به تازگی وارد حوزه دیگری نیز شده، و آن را «Fitbit Adventures» نام نهاده. هدف از این برنامه، تشویق افراد به اجرای فعالیت های ورزشی به صورتی هدفمند و برنامه ریزی شده است.

در واقع این شرکت قصد دارد فعالیت های ورزشی را با واقعیت مجازی همراه نماید. کاربران گجت های Fitbit با شرکت در این برنامه، می توانند خود را در ماجراجویی های متنوعی تصور کنند و به اهداف و مقاصدی جذاب برسند. به عنوان مثال می توانید مسیر فرضی صعود به قله های معروف را طی کرده، تصاویر 360 درجه از این مناطق را مشاهده نموده، و چالش های پیش آمده سر راه خود را از میان بردارید.

گفتنی است برنامه Fitbit Adventures در حال حاضر در آخرین نسخه اپلیکیشن Fitbit فعال بوده و کاربران می توانند از آن استفاده نمایند.

در ادامه تصاویر مربوط به این دو محصول جدید شرکت یاد شده را تماشا کنید:

  • Fitbit Charge 2

fitbit-charge2-1 fitbit-charge2-7 fitbit-charge2-6 fitbit-charge2-5 fitbit-charge2-4 fitbit-charge2-3 fitbit-charge2-2

  • Fitbit Flex 2

fitbit-flex2-1 fitbit-flex2-7 fitbit-flex2-6 fitbit-flex2-5 fitbit-flex2-4 fitbit-flex2-3 fitbit-flex2-2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    اون ساعت آبیه از همشون خو استایل تره

  • james james
    james james | ۹ شهریور ۱۳۹۵

    اندروید ۷ کی برای نکسوس ۵x تو ایران عرضه میشه؟

    • Amir
      Amir | ۹ شهریور ۱۳۹۵

      من با نکسوس 5x و اندروید 7 این پیام را مینویسم

مطالب پیشنهادی