ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از لپتاپ گیمینگ و قدرتمند Predator 21X با نمایشگر خمیده رونمایی کرد

کمپانی ایسر دقایقی پیش رویداد خود در نمایشگاه IFA 2016 را آغاز کرد و از لپتاپی به نام Predator 21X رونمایی به عمل آورد که مطمئناً توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۲۵

کمپانی ایسر دقایقی پیش رویداد خود در نمایشگاه IFA 2016 را آغاز کرد و از لپتاپی به نام Predator 21X رونمایی به عمل آورد که مطمئناً توجه بسیاری از گیمرها را به خود جلب می کند. این لپتاپ برای نخستین بار در جهان به نمایشگر خمیده 21 اینچی با رزولوشن 2560x1080 مجهز شده و دو کارت گرافیک GeForce GTX 1080 را در خود جای می دهد که در حال حاضر یکی از بهترین پردازنده های گرافیکی بازار به شمار می رود.

به مشخصات بالا، سیستمی خنک کننده شامل 5 فن، پردازنده نسل هفتمی سری Intel Core و فضایی برای قرار دادن 4 ترابایت حافظه SSD را نیز اضافه کنید تا پی ببرید ایسر از چه لپتاپ قدرتمند و در عین حال گران قیمتی رونمایی به عمل آورده است.

https _blueprint-api-production.s3.amazonaws.com_uploads_card_image_195540_acer-predator-21x-gaming-laptop-3-w600

ایسر در مراسم خود خاطر نشان کرد که لپتاپ مورد اشاره، بیش از آنکه محصولی ساخته شده برای فروش انبوه باشد، توسعه یافته تا قدرت مهندسی کمپانی را به رخ بکشد. ناگفته نماند که تمام واحدهای Predator 21X به صورت سفارشی ساخته خواهند شد و امکان تهیه آنها از ابتدای سال جاری میلادی مهیا خواهد گشت؛ این مسئله خود توجیحی بر اشاره به نسل جدید پردازنده های اینتل که هنوز معرفی نشده اند به شمار می رود.

مضاف بر مشخصات بالا، از دیگر ویژگی های Predator 21X می توان به فضایی برای چهار جایگاه رم DD4 که در بالاترین حالت، امکان استفاده از رم 64 گیگابایتی را فراهم می آورند، تکنولوژی دنبال کردن حرکات چشم Tobii، سیستم صوتی 4.2 کاناله، کیبورد مکانیکی و درگاه کارت های اکسترنال SD اشاره نمود.

https _blueprint-api-production.s3.amazonaws.com_uploads_card_image_195544_acer-predator-21x-gaming-laptop-8-w600

در نهایت باید گفت که در نظر بسیاری، لپتاپ های گیمینگ معمولاً محصولاتی احمقانه هستند و با وجود هزینه زیادی که روی دست مشتری می گذارند، به هیچ وجه قادر به رقابت با پی سی های دسکتاپ نیستند. اما شاید بتوان گفت که Predator 21X با نمایشگر خمیده و وزن هشت کیلوگرمی خود، عملاً دست کمی از دسکتاپ های گران قیمت ندارد و مطمئناً گیمرهای حرفه ای نیم نگاهی به آن خواهند داشت.

https _blueprint-api-production.s3.amazonaws.com_uploads_card_image_195530_acer-predator-21x-gaming-laptop-1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    شبیه تانکه

  • Yking
    Yking | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    نشیمن گاه دست نداره چرا

    • Amir
      Amir | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

      داره، جمع میشه، عکس اول رو نگاه کن

مطالب پیشنهادی