ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از دو تلفن همراه Liquid Z6 و Z6 Plus رونمایی کرد

ایسر قطعا یکی از شناخته شده ترین برندهای جهانی در زمینه تولید تلفن های همراه اندرویدی است و علی رغم درصد اندکی از بازار که در اختیار دارد با این حال سال به سال شاهد ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۰۰

ایسر قطعا یکی از شناخته شده ترین برندهای جهانی در زمینه تولید تلفن های همراه اندرویدی است و علی رغم درصد اندکی از بازار که در اختیار دارد با این حال سال به سال شاهد عرضه تلفن های جدید از سوی آن ها هستیم. بنابراین معرفی ایسر لیکویید زد 6 و زد 6 پلاس چندان تعجب برانگیز نیست.

Acer Liquid Z6 مدل استاندارد موبایل های جدید ایسر است که نمایشگر اچ دی 5 اینچی ال سی دی دارد. پردازنده چهار هسته ای مدیاتک MT6737 با سرعت کلاک 1.25 گیگاهرتز و رم 1 گیگابایتی واحدهای پردازشی دستگاه هستند. حافظه داخلی دستگاه نیز 8 گیگابایت بوده و به نظر می رسد محصول مناسبی برای کسانی باشد که تلفنی خوب با قیمت اندک می خواهند.

از سوی دیگر، Acer Liquid Z6 Plus را داریم که نسبت به ورژن ابتدایی قدرتمندتر و جذاب تر است. پردازنده این محصول، مدیاتک MT6753 هشت هسته ای است که در کنار 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. زیر نمایشگر تمام اچ دی 5.5 اینچی آن باتری 4080 میلی آمپری جای خوش کرده که دست کم برای یک روز مصرف عادی می تواند مناسب باشد.

هر دو دستگاه در زمان عرضه اندروید مارشملو را نصب خواهند داشت. قیمت Acer Liquid Z6 Plus حدود 180 دلار برآورد شده و قیمت دیگری حدودا 130 دلار. قطعا با پرداخت 50 دلار بیشتر می توان دستگاه بسیار بهتری را خریداری کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی