ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دوربین جدید Bosch مثل لاکپشت در لاک خود فرو می رود

دوربین Bosch 360 که هم قادر است همه چیز را ببیند و هم می تواند هیچ چیز نبیند، همان گونه که از نامش بر می آید قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و می تواند هر ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۲:۳۰

دوربین Bosch 360 که هم قادر است همه چیز را ببیند و هم می تواند هیچ چیز نبیند، همان گونه که از نامش بر می آید قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه دارد و می تواند هر سمتی را زیر نظر بگیرد. در صورتی که حریم خصوصی برایتان اهمیت بیابد نیز قادرید لنز آن را با یک ضربه ی کوچک به درون غلافش بفرستید.

این دوربین که برای فضا های داخلی طراحی شده، یکی از سه دستگاه هوشمند خانگی شرکت Bosch است که امروز در رویداد IFA در برلین معرفی شد. گفتنی است تولید کننده ی لوازم خانگی مذکور با محصولات تازه اش نشان می دهد سعی دارد به حوزه ی دستگاه های متصل راه پیدا کند.

دوربین هوشمند Bosch 360 به حسگر حرکتی، قابلیت تبادل دوطرفه ی صوت و تصویر و دید مادون قرمز مجهز است تا بتوانید هر ساعتی از شبانه روز نقاط مختلف منزل خود را زیر نظر داشته باشید. این دوربین وقتی حرکتی در نقطه ای از منزل احساس کند، تصویر آن را با کیفیت HD روی حافظه ی داخلی ذخیره می کند و کاربر آن نیز می تواند با استفاده از موبایل خود به تماشای تصاویر ذخیره شده یا زنده بپردازد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی