ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی زامبی ها: مردگان قاتل؛ آخرالزمانی خونین [با پرداخت درون برنامه ای از کافه بازار]

تجربه عناوین محبوب خارجی با زیرنویس فارسی، همیشه یکی از آرزوی دیرینه بازیکن های ایرانی بوده. استودیو مدریک که با فوتکاردیا، خروس جنگی و صفر تا صد: دنده آخر توانست موفقیت های گوناگونی به دست ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۰۰

تجربه عناوین محبوب خارجی با زیرنویس فارسی، همیشه یکی از آرزوی دیرینه بازیکن های ایرانی بوده. استودیو مدریک که با فوتکاردیا، خروس جنگی و صفر تا صد: دنده آخر توانست موفقیت های گوناگونی به دست بیاورد، چند وقتی است تصمیم گرفته با بومی سازی بعضی بازی های معروف موبایل، این خواسته مخاطب های هم وطن خود را برآورده کند.

«زامبی ها: مردگان قاتل» را می توانیم بهترین عنوانی ایرانی شده آن ها بنامیم. شاید با وجود جملات زیادی که وجود دارد امکان فارسی سازی دیالوگ ها و استفاده از فونت هایی که بتواند فضای دلهره آور بازی را به نمایش بگذارد کمی سخت باشد ولی مدریک به خوبی از پس مسئولیتش برآمده.

زامبی ها - مردگان قاتل

زامبی ها: مردگان قاتل فارسی شده Zombie Frontier 3 است که خود ما هم پیشتر به عنوان یکی از بهترین بازی های شوتر اسمارت فون ها از ساخته Feelingtouch یاد کردیم. همانند عناوین مشابه، Zombie Frontier 3 به هجوم زامبی ها پرداخته و بازیکن باید با نابودسازی آن ها به این جهنم خاتمه دهد.

شاید داستان کلیشه ای باشد ولی این گونه عناوین بیشتر روی مکانیزم های گیم پلی مانوور می دهند که Zombie Frontier 3 هم به خوبی توانسته از آزمون خود سر بلند بیرون بیاید. هر مرحله ماموریت متفاوتی دارید؛ گاهی اوقات باید زامبی های یک منطقه را پاک سازی نمایید یا بازمانده ها را نجات دهید. هر از چند گاهی هم با باس های قدرتمندی دست و پنجه نرم خواهید کرد.

زامبی ها - مردگان
متاسفانه قیمت خرید بعضی تجهیزات بیشتر از چیزی است که فکر می کنید.

تنها کاری که هنگام نبرد باید انجام دهید شلیک به دشمنان است. ساده تر بگوییم، قابلیت حرکت شخصیت اصلی را نداشته و او توسط هوش مصنوعی بعضی اوقات راه می رود. المانی که توانسته Zombie Frontier 3 را نسبت به عناوین مشابه و زامبی محور جذاب تر نشان دهد، چگونگی طراحی مرحله ها است. زامبی ها هر لحظه امکان دارد بازیکن ها را غافل گیر کنند. چون نمی دانید از کدام جهت می آیند.

این نکته را گفتیم چون بعضی عناوین به گونه ای هستند که تنها چند ثانیه برای تشخیص حرکت بعدی دشمنان کافی است. خوشبختانه وجود زامبی های گوناگون و حرکت شخصیت اصلی طی بعضی مرحله ها موجب شده تا شاهد تجربه سخت تری باشید. بزرگترین المان مثبت گیم پلی Zombie Frontier 3 را می توانیم به نام بخش ارتقا و خرید اسلحه بزنیم.

Zombie Frontier 3
بازی روان بوده و روی اسمارت فون های ضعیف تر هم عملکرد مناسبی دارد.

جدا از این که تجهیزات جنگی گسترده ای از کلاس های گوناگون وجود دارد، می توانید قدرت آن ها را بهبود ببخشید تا خونین تر از همیشه به ضیافت زامبی کشی بروید. نگران این هم نباشید که بازی زود به اتمام رسیده و نمی توانید اسلحه های قدرتمند را بخرید، چون باید حدود دویست مرحله را پشت سر بگذارید. با وجود این که حدود یک سال از انتشار Zombie Frontier 3 می گذرد ولی همچنان گرافیک بازی چشم نواز است.

حضور محیط های گوناگون، زامبی های تقریبا متفاوت از دیدگاه ظاهری و طراحی مناسب آبجکت ها همگی نشان می دهند استودیو سازنده کار خود را خوبی انجام داده است. همین زیبایی راهش را به بخش شنیداری هم پیدا کرده و صداهایی که می شنوید احساس هیجان را به شما القا می کنند. Zombie Frontier 3 یکی از بهترین عناوین زامبی کشی اسمارت فون ها به شمار می رود و استودیو مدریک هم این عنوان را فارسی کرده؛ می خواهید چنین فرصتی را از دست بدهید؟

زامبی ها: مردگان قاتل

زامبی ها: مردگان قاتل

سازنده: مدریک قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 94.3/45.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Naeim Rhamani
    Naeim Rhamani | ۲۵ آبان ۱۳۹۵

    بازی واقعا فوق العاده عالیه. ..گرافیکش واقعا عالیه

مطالب پیشنهادی