ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Acer از خانواده ابزارهای +Pawbo برای کنترل حیوانات خانگی رونمایی کرد

کمپانی ایسر که با دست پر به IFA 2016 آمده، چندی پیش کمپانی با نام Pawbo خرید و قدم به بازار محصولات مربوط به حیوانات خانگی گذاشت. حال در نمایشگاه برلین اعلام کرد به زودی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۴:۱۵

کمپانی ایسر که با دست پر به IFA 2016 آمده، چندی پیش کمپانی با نام Pawbo خرید و قدم به بازار محصولات مربوط به حیوانات خانگی گذاشت. حال در نمایشگاه برلین اعلام کرد به زودی قصد دارد خانواده ای از ابزارهای مخصوص سگ و گربه را وارد بازار نماید.

اولین گجت که +Pawbo نام دارد، دوربین تعامل با حیوان خانگی به شمار می رود و فرد از طریق مرورگر یا اپلیکیشن مربوطه می تواند از راه دور با موجودات زنده داخل خانه ارتباط صوتی و تصویری برقرار سازد.

البته با استفاده از این ابزار می توانید تصاویری را نیز از حیوانات ثبت کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. اگر جانور خانگی شما هیجان کافی برای شرکت در ارتباط از راه دور را ندارد، با بهره گیری از نشانگر لیزری قابل کنترل تعبیه شده در دستگاه می توانید توجهش را جلب نمایید.

acer-pawbo-pet-accessories-

همچنین تا 8 کاربر به صورت همزمان می توانند از این سامانه استفاده کرده و نشانگر لیزری را کنترل نمایند. قیمت پیش خرید +Pawbo برابر با 169 دلار اعلام شده و در ماه نوامبر به دست خریداران خواهد رسید.

علاوه بر اینها اگر واقعاً حیوانی کم حوصله در خانه دارید، می توانید ابزارهای قابل کنترل دیگری را همراه با +Pawbo به کار ببرید. در همین رابطه چندین اسباب بازی مختلف از جمله Punch ، Catch یا Munch در نمایشگاه IFA 2016 از سوی Acer معرفی شده.

همچنین اگر می خواهید فعالیت های شبانه حیوانات در منزلتان را زیر نظر بگیرید، می توانید از Fido استفاده کنید، که سیستم نوردهی با LED های مادون قرمز را فراهم می سازد.

همان طور که گفتیم، این ابزارها را هم اکنون می توان پیش خرید کرد، اما زمان عرضه عمومی و رسمی آنها هنوز مشخص نیست. به هر حال، به نظر می رسد Acer اکوسیستمی ویژه را برای صاحبان متمول حیوانات خانگی ارائه کرده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • خط خطی
    خط خطی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    برا سگ و گربه شون گجت دارن، اون وقت من برا خودم گجت ندارم ?

مطالب پیشنهادی