ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوریلا گلس +SR معرفی شد؛ محافظ صفحه ای بادوام و ضد خش برای پوشیدنی های هوشمند

کمپانی Corning، سازنده گوریلا گلس مشهور که از صفحه نمایش اکثر اسمارت فون های فعلی بازار محافظت می کند، ساعاتی پیش از گوریلا گلس +SR رونمایی کرد. کورنینگ این محافظ صفحه را یک "نوآوری بزرگ" می داند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۳۰

کمپانی Corning، سازنده گوریلا گلس مشهور که از صفحه نمایش اکثر اسمارت فون های فعلی بازار محافظت می کند، ساعاتی پیش از گوریلا گلس +SR رونمایی کرد. کورنینگ این محافظ صفحه را یک "نوآوری بزرگ" می داند و آن را از ترکیب شیشه ای جدیدی برای پوشیدنی های هوشمند تولید نموده است.

به ادعای کورنینگ شیشه جدیدش می تواند در برابر خراش مقاومت بیشتری در مقایسه با سایر مواد محافظ تجملی داشته باشد. احتمال می دهیم که منظور کمپانی از سایر مواد در اینجا صفحه نمایش هایی از جنس یاقوت کبود بوده است.

کورنینگ می گوید گوریلا گلس +SR می تواند در برابر ضربه و فشار %70 درصد مقاومت بهتری از خود نشان داده و %25 رفلکس سطحی بهتری در قیاس با سایر مواد جایگزین داشته باشد. با این خصوصیات از منظر مقاومت در برابر سقوط و خراش، باید انتظار آینده بسیار خوبی را برای پوشیدنی های هوشمند داشته باشیم.

گوریلا گلس +SR هم اکنون به مرحله تولید انبوه رسیده، و پیش بینی می شود که ساعت های هوشمند و پوشیدنی های مجهز به آن تا اواخر امسال کم کم وارد بازار شوند. این که چه دستگاه هایی از این گوریلا گلس جدید استفاده خواهند کرد، موضوع بسیار جالبی است. احتمالا اپل واچ 2 می تواند یکی از نامزدهای مهم استفاده از این شیشه محافظ قدرتمند باشد.

شایان ذکر است که گوریلا گلس +SR، دومین شیشه محافظ جدیدی است که کورنینگ در سال 2016 معرفی می کند. هنوز مدت زیادی از معرفی گوریلا گلس 5 نگذشته؛ شیشه محافظی که هم اکنون در پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 7 استفاده می گردد.

در ادامه می توانید تصاویری از مقایسه مقاومت گوریلا گلس +SR را در قیاس با گزینه های جایگزین دیگر مشاهده نمایید:

Corning-Gorilla-Glass-SR-features (1)-w600
Corning-Gorilla-Glass-SR-features (2)-w600
Corning-Gorilla-Glass-SR-features-w600
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی