ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین جاروبرقی بدون کیسه کمپانی «میله» در برلین رونمایی شد

کمپانی Miele در دهه 1980، زمانی که دیگر شرکت های لوازم خانگی به معرفی جاروبرقی های بدون کیسه می پرداختند، تنها نقش نظاره گر را ایفا کرد. این شرکت آلمانی معتقد بود جاروبرقی های کیسه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۱۷

کمپانی Miele در دهه 1980، زمانی که دیگر شرکت های لوازم خانگی به معرفی جاروبرقی های بدون کیسه می پرداختند، تنها نقش نظاره گر را ایفا کرد. این شرکت آلمانی معتقد بود جاروبرقی های کیسه دار، خانه را تمیزتر می کنند و «مارکوس میله» یکی از مدیران اجرایی این کمپانی اعلام داشت «ابزارهای های بدون کیسه در سبد محصولات ما جایی نخواهند داشت».

بالاخره پس از چند دهه، این کمپانی از موضع خود دست برداشته و در نمایشگاه IFA 2016 اولین جاروبرقی بدون کیسه با نام Blizzard CX1 را معرفی نمود. این وسیله با طراحی خاص، تونل هوایی به شکل گردباد ایجاد می کند تا همه چیز را به درون خود بکشد.

در مسیر حرکت ذرات، سه فیلتر مختلف وجود دارد که گرد و غبار ریز را می زدایند، در نتیجه هنگام خالی کردن محفظه مشکل زیادی به وجود نخواهد آمد.

در کنفرانس خبری کمپانی «میله» اعلام شد که طراحی خاص این دستگاه باعث کاهش سر و صدا و استفاده بهینه تر از توان موتور خواهد شد.

جاروبرقی Blizzard از ماه اکتبر (اواسط مهرماه) به بازار عرضه خواهد شد، و قیمت در نظر گرفته شده برای آن در بازار اروپا معادل 319 دلار است، ضمن اینکه هنوز زمان حضور محصول فوق در ایالات متحده آمریکا مشخص نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Meysam-Tn2
    Meysam-Tn2 | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    کمپانی میله ??

    • مصیب ص.
      مصیب ص. | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

      اگه توان مالیت رسید که بتونی هر یک از محصولات میله آلمان رو تهیه کنی ، دیگه به تمسخر نمیگفتی میله
      واقعا کیفیت ، طراحی و دوام رو از میله میشه یاد گرفت

مطالب پیشنهادی