ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اکشن کم Virb Ultra 30 گارمین از فرمان های صوتی پشتیبانی می کند

اگر به خرید یک دوربین ورزشی یا همان اکشن کم تمایل دارید، بد نیست بدانید که گارمین از یک محصول جدید در این حوزه با نام The Virb Ultra 30 رونمایی کرده است، دوربینی که ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۴۵

اگر به خرید یک دوربین ورزشی یا همان اکشن کم تمایل دارید، بد نیست بدانید که گارمین از یک محصول جدید در این حوزه با نام The Virb Ultra 30 رونمایی کرده است، دوربینی که به نمایشگر LCD لمسی مجهز است و از امکاناتی مثل ضبط ویدیوی 4K با نرخ 30 فریم در ثانیه، لرزشگیر اپتیکال 3 محوره و استریم زنده ی ویدیو روی یوتوب بهره می برد.

اما مهمترین ویژگی دوربین جدید که آن را از رقبا متمایز کرده است، امکان استفاده از دستورات صوتی به حساب می آید. برای مثال کافی است بگویید «Okay Garmin, start recording» تا این محصول ضبط ویدیو را آغاز نماید.

این محصول هم مثل اکشن کم های Virb و Virb XE به GPS و حسگرهای دیگری مجهز است که موقعیت مکانی، سرعت حرکت، ارتفاع و مسافت طی شده توسط شما را اندازه گیری و ثبت خواهند کرد.

در پایان از شما دعوت می کنیم ویدیوی رسمی معرفی دوربین جدید گارمین را مشاهده نمایید، محصولی که از امروز با قیمت 500 دلار قابل خرید است و با توجه به قابلیت های جذاب خود، یکی از رقبای سرسخت برای GoPro Hero4 به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی