ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

عرضه گلکسی نوت 7 به دلیل گزارش انفجار متوقف شد [به روز رسانی: سامسونگ تأیید کرد]

سامسونگ به دلیل دریافت گزارش انفجار در حین شارژ، ارسال محموله های گلکسی نوت 7 را به بعضی اپراتورهای کره جنوبی متوقف کرده است. این گزارش ها 3 از سوم شهریور، تنها 5 روز بعد ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۱:۲۱

سامسونگ به دلیل دریافت گزارش انفجار در حین شارژ، ارسال محموله های گلکسی نوت 7 را به بعضی اپراتورهای کره جنوبی متوقف کرده است. این گزارش ها 3 از سوم شهریور، تنها 5 روز بعد از عرضه رسمی این موبایل دریافت شدند و سامسونگ را با مشکل جدی مواجه کرده اند.

اگر چه گلکسی نوت 7 در فروش بهتر از از گلکسی اس 7 عمل کرده (تنها 400 هزار واحد در 19 مرداد در کره جنوبی فروخت)، اما به نظر می رسد نسبت به اس 7 چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری، عملکرد ضعیف تری دارد.

کاربران گزارش های متعددی درباره مشکلات نرم افزاری گلکسی نوت 7 اعلام کرده اند که کرش کردن و افتادن در حلقه بوت تنها چند مورد از این ها بوده است. مسئولان سامسونگ از تأیید یا تکذیب اخبار توقف ارسال نوت 7 خودداری کرده اند و تنها گفته اند که «در حال بررسی توقف یا عدم توقف ارسال بسته ها هستیم.» با این حال، اپراتورهای مختلفی در گزارش به خبرگزاری Yonhap کره جنوبی از جمله SK Telecom، KT و LG Uplus از عدم دریافت محموله های نوت 7 اطلاع داده اند.


به روز رسانی: به گزارش رویترز و به نقل از فون ارنا، سامسونگ در ساعات اولیه از تأیید یا رد این خبر سر باز می زد اما در همین رابطه سامسونگ به رویترز اعلام کرده که به دلیل انجام آزمون های کنترل کیفیت، عرضه گلکسی نوت 7 به تعویق افتاده و عرضه دستگاه به سه اپراتور اول کره جنوبی نیز متوقف شده است. تعدادی از رسانه های کره جنوبی اعلام کرده اند که سامسونگ به زودی فراخوانی را برای تعویض باتری موبایل های گلکسی نوت 7 منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (62 مورد)
  • alireza effaty
    alireza effaty | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    سامسونگم دیگه شورشو در اورده هر روز ی گوشی میده بیرون بجا اینکه دوتا دوتا بره جلو کاشکی یزره به کاربراش توجه میکرد هنوز 1 سال نشده نوت 5 خریدم نوت 7 اومده...

  • mehdi
    mehdi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    فن های سونی و شیمامی دهن سامسونگ رو اینجا سرویس کردن مخصوصا اون دوستمون که در مورد z5 نظر داد D:

  • meysam
    meysam | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    خخخخخخخخخ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی