ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه های آنلاک Moto Z و Moto Z Play به زودی وارد بازار ایالات متحده خواهند شد

ظاهراً اپراتور مطرح «ورایزن» به زودی حق انحصار خود نسبت به موبایل «Moto Z» را از دست خواهد داد. امروز کمپانی لنوو در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2016 اعلام کرد که از تاریخ 15 سپتامبر (25 ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۳:۴۵

ظاهراً اپراتور مطرح «ورایزن» به زودی حق انحصار خود نسبت به موبایل «Moto Z» را از دست خواهد داد. امروز کمپانی لنوو در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2016 اعلام کرد که از تاریخ 15 سپتامبر (25 شهریور) مشتریان می توانند نسخه آنلاک «باریک ترین اسمارت فون پرچمدار جهان» را به قیمت 700 دلار سفارش دهند.

لازم به ذکر است «موتو زی» آنلاک روی تمامی شبکه های GSM از جمله AT&T و T-Mobile فعال بوده و ارسال آن برای مشتریان از ماه اکتبر (اواسط مهر ماه) آغاز می گردد.

طبق اظهارات این کمپانی، موبایل «موتو زی پلی» که چند لحظه قبل معرفی شده نیز پس از دوره کوتاه مدت عرضه انحصاری توسط «ورایزن»، از ماه اکتبر به صورت آنلاک در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

نسخه Droid این اسمارت فون در تاریخ 18 شهریور با قیمت 408 دلار به صورت قراردادی ارائه می شود، اما مدل آنلاک آن اندکی بیشتر قیمت گذاری شده و یک ماه پس از تاریخ فوق به مبلغ 449 دلار وارد بازار خواهد شد.

گفتنی است اعلانیه های امروز هیچ خبری در مورد نسخه آنلاک موبایل «موتو زی فورس» در بر نداشته، و به نظر می رسد فعلاً «ورایزن» می تواند با حق توزیع انحصاری این تلفن همراه قدرتمند با صفحه شکست ناپذیر، جولان دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی