ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کروم بوک R 13 با سخت افزار قوی و نمایشگر Full HD از سوی ایسر معرفی شد

کمپانی Acer امروز از محصولات متنوعی در IFA 2016 رونمایی کرده، و همان طور که انتظار می رفت، شاهد معرفی کروم بوک جدید آنها نیز هستیم. ایسر یکی از شناخته شده ترین برندها در دنیای ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۵:۰۷

کمپانی Acer امروز از محصولات متنوعی در IFA 2016 رونمایی کرده، و همان طور که انتظار می رفت، شاهد معرفی کروم بوک جدید آنها نیز هستیم. ایسر یکی از شناخته شده ترین برندها در دنیای نه چندان بزرگ کروم بوم ها به شمار می رود، و امروز دستگاه Chromebook R 13 از سوی آنها معرفی شد.

Acer-Chromebook-R-13-1

این محصول از نمایشگر 13.3 اینچی لمسی با پنل IPS و رزولوشن 1080×1920 برخوردار است، که قابلیت چرخش 360 درجه و تبدیل شدن به تبلت را نیز دارد. در قلب دستگاه شاهد چیپست MT8173C ساخت مدیاتک هستیم که پردازنده ای 4 هسته ای را درون خود جای داده.

Acer-Chromebook-R-13-2

این کروم بوک از 4 گیگابایت رَم استفاده کرده و 64 گیگابایت حافظه داخلی درون آن جای گرفته، البته مدل پایه و ارزان قیمت آن فقط 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. از نظر امکانات ارتباطی نیز می توان به ارتباط وای-فای 802.11 تحت استانداردهای a/b/g/n/ac با پشتیبانی از MIMO 2×2 اشاره کرد، ضمن اینکه درگاه USB Type-C نیز برای شارژ و انتقال داده به کار گرفته می شود.

Acer-Chromebook-R-13-3

با این حال برخلاف بسیاری از تولیدکنندگان لپ تاپ، ایسر هنوز از درگاه USB 3.0 با اندازه کامل و پورت HDMI بزرگ نیز در کنار جک 3.5 میلیمتری هدفون بهره می گیرد. این کمپانی می گوید دستگاه فوق از Google Play Store و اپلیکیشن های اندروید نیز پشتیبانی خواهد کرد.

Acer-Chromebook-R-13-4

کروم بوک R 13 ایسر با وزن 1.49 کیلوگرم جزو محصولات میانه بازار از نظر این ویژگی به شمار می رود، و قیمت آن برای ایالات متحده 399 دلار تعیین شده، که از ماه اکتبر (اواسط مهر ماه) عرضه خواهد شد.

Acer-Chromebook-R-13-6

با این تفاسیر، طرفداران این نوع دستگاه ها باید خوشحال باشند که Acer توانسته دستگاهی را با قیمت مناسب و نمایشگر با کیفیت، مجهز به پورت های کامل معرفی نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yasinyasemi
    yasinyasemi | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵

    یه ور چوو

مطالب پیشنهادی