ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Misfit از طرح های اختصاصی برای اپل رونمایی کرد

کمپانی Misfit امروز از همکاری خود با شرکت پر آوازه اپل پرده برداشت و سری محصولات جدیدی در نمایشگاه IFA 2016 آلمان به صورت اختصاصی برای محصولات اپل معرفی کرد. Shine 2 یک پایشگر خواب ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۰۰

کمپانی Misfit امروز از همکاری خود با شرکت پر آوازه اپل پرده برداشت و سری محصولات جدیدی در نمایشگاه IFA 2016 آلمان به صورت اختصاصی برای محصولات اپل معرفی کرد.

Shine 2 یک پایشگر خواب و سلامتی است که چندین بند جدید برای آن عرضه شده تا علاقه مندان به مد و زیبایی را راضی نگه دارد. مضاف بر این، Halo Necklace نیز برای Shine 2 عرضه می شود، قطعه ای که دستگاه را به یک جواهر زیبا تبدیل می کند. Halo Necklace هم در سه رنگ متفاوت قرار است پاییز امسال عرضه شود.

در مورد دستبند سلامتی Ray نیز این کمپانی دو رنگ خاکستری فضایی و رز گلد را نیز به گزینه ها اضافه کرده است تا به رنگ آیفون های اپل شبیه باشد. دستبندهای جدید در فروشگاه های اپل و البته وبسایت Misfit قابل خریداری است.

طی چند ماه اخیر، فروش محصولات Misfit از طریق کانال های فروش اپل بسیار با استقبال مواجه شده و همین دلیل سبب شده تا کمپانی مذکور به فکر همکاری با شرکت ساکن کوپرتینو بیافتد.

هم Shine 2 و هم Ray قیمتی معادل 100 دلار دارند و با طراحی ماژولار خود، به کاربر اجازه تعویض بندها، حلقه دور ساعت و دیگر بخش های ظاهری را برای ساخت یک دستبند ویژه را می دهند. عملکردهای ساده این دستبندها مثل شمارش تعداد گام ها توسط یک باتری دکمه ای کوچک تامین می شود.

Misfit توسط مدیرعامل اسبق اپل، جان اسکالی تاسیس شد و تاکید بالایی بر طراحی مُد محور دارد و همین موضوع سبب شده تا فعالیت آن ها با موفقیت مواجه شود. نوامبر سال گذشته شرکت Fossil این شرکت را با مبلغ 260 میلیون دلار خریداری کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی