ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

عرضه اسمارت فون ZTE Zmax Pro در آمریکا
تکنولوژی

کمپانی ZTE خبر از معرفی موبایلی به همراه اسپیکر دوگانه در رویداد فردا می دهد

در حالی که تنها دو روز تا گشایش رسمی نمایشگاه IFA 2016 در شهر برلین باقی مانده، برخی از تولیدکنندگان دستگاه های هوشمند طی امروز و فردا رویدادهای خاص خود را برگزار کرده و به ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۲۰

در حالی که تنها دو روز تا گشایش رسمی نمایشگاه IFA 2016 در شهر برلین باقی مانده، برخی از تولیدکنندگان دستگاه های هوشمند طی امروز و فردا رویدادهای خاص خود را برگزار کرده و به معرفی محصولات جدیدشان می پردازند. حالا کمپانی ZTE تصویری منتشر کرده که نه تنها به تاریخ گشایش IFA 2016 اشاره دارد، بلکه خبر از استفاده از اسپیکر دوگانه در یکی از دیوایس های جدید Axon می دهد که در رویداد روز پنجشنبه ZTE معرفی خواهد شد.

در این تصویر به وضوح جمله «تنها دو روز باقی مانده» به چشم می خورد و می توان طرحی از ماژول اسپیکر دوگانه نیز مشاهده نمود. ناگفته نماند که در ابتدا تصور می شد این تصویر متعلق به ماژول دوربین دوگانه باشد اما یکی از منابع نزدیک به ZTE اعلام کرد که تصویر مورد بحث در واقع به اسپیکر دوگانه در بخش جلویی موبایل هوشمند Axon 7 Mini اشاره دارد.

zte2-w600

جالب است بدانید که موبایل Axon 7 Mini چند روز پیش بدون هیچ رونمایی رسمی در منطقه اروپا عرضه شد؛ با این حال انتظار می رود که خبرهای بیشتری درباره این اسمارت فون و اسپیکر دوگانه آن در IFA 2016 به گوش برسد.

در نهایت باید افزود که ZTE با خانواده Axon خود موفق به تولید چند موبایل پرچمدار بسیار محبوب شده است و مطمئناً کمپانی چینی با معرفی عضو جدید این خانواده به همراه اسپیکر دوگانه می تواند توجه ها را بیش از پیش به خود جلب کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی