ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میزان رضایتمندی از ساعت های هوشمند
تکنولوژی

اپل واچ 2 از نمایشگر باریک تر و باتری قوی تری برخوردار خواهد بود

فروشگاه انگلیسی Byte که مجوز رسمی فروش لوازم جانبی اصلی و تعمیر محصولات اپل را در اختیار دارد، تصاویری منتشر کرده که ادعا می کند به Apple Watch 2 متعلق هستند. طبق اظهارات مسئولین این ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۰۱

فروشگاه انگلیسی Byte که مجوز رسمی فروش لوازم جانبی اصلی و تعمیر محصولات اپل را در اختیار دارد، تصاویری منتشر کرده که ادعا می کند به Apple Watch 2 متعلق هستند.

طبق اظهارات مسئولین این فروشگاه، نمایشگر اپل واچ 2 اندکی باریک تر از نمونه قبلی است، اگرچه با در نظر گرفتن شایعات مبنی بر اضافه شدن GPS، فشارسنج و باتری قوی تر، شاید ضخامت کلی نسل دوم ساعت های ساکنین کوپرتینو کمتر از مدل قبلی نباشد.

Apple-Watch-2-parts

مشابه با خبری که چند روز قبل منتشر شد، باتری مشاهده شده در این تصاویر نیز 1.28 وات-ساعت ظرفیت دارد. بنابراین در صورت صحت این موضوع، می توان انتظار داشت اپل واچ 2 در مدل 42 میلیمتری از باتری 334 میلی آمپر ساعتی بهره بگیرد، که 35.7% قوی تر از باتری 246 میلی آمپر ساعتی مدل قبل خواهد بود.

applewatch2-parts

در تصاویر منتشر شده همچنین لایه مربوط به فناوری فورس تاچ نیز دیده می شود که اگرچه آرایش چیپ های آن تغییر کرده، اما تفاوت قابل مشاهده دیگری به چشم نمی خورد.

Apple-Watch-2-parts-2

گفتنی است انتظار می رود کوپرتینویی ها در کنفرانس رسمی هفته آینده که در تاریخ 17 سپتامبر برگزار می شود، در کنار آیفون 7 و مدل پلاس آن، از مدل های ارتقاء یافته اپل واچ و همچنین نسل دوم آن رونمایی خواهد کرد. طبق شایعات موجود نسل جدید ساعت هوشمند اپل علاوه بر GPS و فشارسنج، به پردازشگر سریع تر و مقاومت بیشتر در برابر نفوذ آب نیز مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی