ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Augmented Paper آشنا شوید؛ دفترچه ای برای دیجیتالی کردن دست نوشته ها

Montblanc اولین کمپانی ای نیست که سعی داشته جهان آنالوگ و دیجیتال یادداشت نویسی را با یکدیگر ادغام کند، اما مسلماً قصد دارد به لوکس ترین برند در این زمینه بدل گردد. این کمپانی آلمانی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۰

Montblanc اولین کمپانی ای نیست که سعی داشته جهان آنالوگ و دیجیتال یادداشت نویسی را با یکدیگر ادغام کند، اما مسلماً قصد دارد به لوکس ترین برند در این زمینه بدل گردد. این کمپانی آلمانی که شهرت زیادی بابت ساخت قلم ها و ساعت های لوکس دارد، در نمایشگاه IFA امسال از دفترچه یادداشتی به نام Augmented Paper رونمایی کرد که به کاربران اجازه می دهد دست نوشته ها، طرح ها و دیگر چیزهایی از این دست را به اپلیکیشنی متصل به آن منتقل کنند.

مفاهیم کلی این نوت بوک را پیش از این هم بارها دیده ایم و کمپانی های Moleskine و Livescribe هرکدام محصولات مشابه خود را با قیمت های 199 دلار و 149.95 دلار به دست مشتریان رسانده اند. اما Montblanc قطعاً خواسته قشر مرفه تر جامعه بازار را هدف قرار دهد و در همین راستا، قیمت 725 دلار را برای Augmented Paper برگزیده است.

_23A4462-1.0-w600

بابت مبلغی که می پردازید، قلمی از سری StarWalker کمپانی دریافت خواهید نمود و به دفترچه یادداشتی با چرم ایتالیایی دسترسی می یابید. بدون اضافه گویی و ورود به جزییات، باید اشاره کرد که به گفته کمپانی Montblanc، دفترچه Augmented Paper از هر نظر با بالاترین کیفیت ممکن تولید گشته و هر مشتری دیرپسندی را راضی نگه می دارد.

با این همه، تکنولوژی به کار رفته در Augmented Paper بسیار پیش پا افتاده به نظر می رسد. دفترچه و قلم با استفاده از رزونانس الکترومغناطیسی (یا EMR) دست نوشته یا طرح ها را به شکل دیجیتالی در می آورند و حافظه داخلی نوت بوک می تواند تا 100 صفحه را در خود نگهداری کند. ناگفته نماند اطلاعات از طریق بلوتوث به موبایل هوشمند کاربر نیز فرستاده می شوند و امکان ذخیره سازی آنها در ایمیل یا دراپ باکس نیز وجود دارد. Montblanc همچنین قول داده که Augmented Paper از 12 زبان مختلف، شامل انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی، اسپانیای و چینی پشتیبانی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی