ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پایشگر سلامتی جدید TomTom ساختار بدنی کاربران را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد

طی نمایشگاه IFA 2016، کمپانی TomTom از سه گجت پوشیدنی جدید رونمایی کرد که از جمله آنها، می توان به اولین پایشگر سلامتی کمپانی اشاره نمود. برخلاف سایر دیوایس های مشابه، دستبند سلامتی TomTom Touch ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۰

طی نمایشگاه IFA 2016، کمپانی TomTom از سه گجت پوشیدنی جدید رونمایی کرد که از جمله آنها، می توان به اولین پایشگر سلامتی کمپانی اشاره نمود. برخلاف سایر دیوایس های مشابه، دستبند سلامتی TomTom Touch می تواند ساختار بدنی کاربر مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد که معمولاً در دیوایس های هوشمند دیده می شود و پیش از این شاهد بهره گیری از چنین قابلیتی در پایشگرهای سلامتی نبوده ایم.

Touch نه تنها میزان چربی بدن و ماهیچه ها را به نمایش می گذارد، بلکه می تواند به صورت همزمان ضربان قلب، کالری های سوزانده شده و گام هایی که برداشته اید را اندازه گیری می کند. این پایشگر سلامتی منحصر به فرد قرار است در تاریخ 8 سپتامبر (18 شهریورماه) با قیمت 130 دلار به بازار عرضه شود.

علاوه بر پایشگر سلامتی مورد اشاره، TomTom از دو پوشیدنی جی پی اس محور جدید نیز رونمایی کرده که مسلماً توجه دوست داران گشت و گذار و مسافرت را به خود جلب خواهد کرد. برای شروع، ساعت Spark 3 به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته با جی پی اس حرکات کاربر را دنبال می کند و به لطف حافظه داخلی 3 گیگابایتی آن می توان به پخش موسیقی پرداخت.

P8090869-w600

گذشته از این، TomTom از دستگاه Adventurer نیز رونمایی کرده که تقریباً از لحاظ مشخصات سخت افزاری و قابلیت ها، هیچ تفاوتی با Spark 3 ندارد و صرفاً سنسور فشارسنج به آن اضافه گشته است. این دیوایس، به صورت اختصاصی برای برای ورزشکاران حرفه ای ساخته شده که می خواهند مسیرهای خود را مورد بررسی قرار داده و مسائلی مانند ارتفاع پستی و بلندی ها، فاصله با مقصد و اطلاعاتی از این قبیل به دست آورند. کمپانی مورد اشاره مدعی شده که عمر باتری Adventurer به 24 ساعت می رسد که با توجه به اندازه گیری دائمی ضربان قلب، تعداد گام ها و کالری های سوزانده شده، بسیار تحسین برانگیز به نظر می رسد.

در نهایت TomTom اپلیکیشنی به نام MySports نیز برای پوشیدنی های جدید خود در نظر گرفته که با پلتفرم های وب، اندروید و iOS سازگاری دارد و می تواند جزییات کامل فعالیت ها را به نمایش بگذارد. ناگفته نماند که Spark 3 از هفته آتی با قیمت 250 دلار عرضه خواهد شد، در حالی که دوست داران Adventurer باید تا 18 اکتبر (27 مهرماه) صبر کرده و مبلغ 350 دلار را برای آن بپردازند. ضمناً هر دو دیوایس به همراه یک ایرفون بلوتوث به دست مشتریان خواهند رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی