ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت بوش از آشکارساز دود Twinguard رونمایی کرد، محصولی با تمرکز بر کاهش هشدارهای اشتباه

محصولات معرفی شده در نمایشگاه IFA 2016 صرفاً به ابزارهای کامپیوتری محدود نیست و بسیاری از شرکت ها از این فرصت برای به نمایش گذاشتن تازه ترین دستاوردهای خود استفاده می کنند. از جمله ی ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۱:۰۰

محصولات معرفی شده در نمایشگاه IFA 2016 صرفاً به ابزارهای کامپیوتری محدود نیست و بسیاری از شرکت ها از این فرصت برای به نمایش گذاشتن تازه ترین دستاوردهای خود استفاده می کنند.

از جمله ی تازه ترین محصولات معرفی شده در این دوره از نمایشگاه می توانیم به حسگر یا آشکارساز دود Twinguard ساخت بوش اشاره کنیم که در تولید آن روی کاهش آلارم های اشتباه تمرکز شده است.

سازنده ی آلمانی برای رسیدن به این هدف علاوه بر حسگر فتوالکتریک، حسگر دیگری نیز برای سنجش کیفیت هوا به دستگاه اضافه کرده تا Twinguard قادر باشد با دقت بالاتری در مواقع لزوم هشدار خطر را به صدا در آورد.

آشکارساز دود Twinguard در هنگام تشخیص خطر نه تنها نوتیفیکیشنی به تلفن هوشمند کاربر ارسال می کند، بلکه قادر است علاوه بر این با دیگر ابزارهای خانواده ی محصولات خوشمند خانگی بوش نیز به تعامل بپردازد.

البته لازم است اشاره کنیم که پشتیبانی از محصولات خانگی هوشمند به ابزارهای ساخت بوش محدود نیست و برای نمونه می توانید دستگاه را طوری تنظیم کنید که هنگام تشخیص دود، لامپ های هوشمند ساخت فیلیپس را به حالت چشمک زن در آورد.

آشکارساز جدید بوش همچنین به امکانات دیگری نیز مجهز است که از تشخیص و هشدار خطر فراتر هستند، از جمله بررسی دما، میزان رطوبت و کیفیت هوا که مورد آخر از طریق سنجش میزان ترکیبات آلی فرار یا VOC ها انجام می شود.

هرچند آشکارساز های دیگری مثل Nest Protect هم در بازار وجود دارند که روش های مختلفی را برای افزایش دقت تشخیص خطر مورد استفاده قرار می دهند، اما قابلیت های جانبی محصول بوش، از جمله سنجش VOC ها است که آن را نسبت به رقبا متمایز می کند.

رونمایی از آشکارساز Twinguard در کنار دیگر محصولاتی که امروز توسط بوش در نمایشگاه IFA رونمایی شد (و اخبار آن را در دیجیاتو مشاهده کردید) نشان می دهد به طور جدی تصمیم گرفته فعالیت خود را از تولید لوازمی مثل ماشین ظرفشویی گسترش داده و به ایجاد سمت یک پلتفرم هوشمند کامل و جامع حرکت کند.

در پایان لازم است اشاره کنیم که عرضه ی آشکارساز Twinguard از ابتدای سال 2017 و با قیمت حدود 165 دلار در اروپا و کمی پس از آن آمریکا آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی