ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Wacom از محصولات جدید خود رونمایی کرد

شرکت Wacom چند دستگاه جدید در جریان نمایشگاه IFA 2016 معرفی کرد که تکمیل کننده مسیر سال گذشته شان است. این محصولات تلاش دارند تا مرز میان نوشتن روی کاغذ و ذخیره شان در فضای ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۵۵

شرکت Wacom چند دستگاه جدید در جریان نمایشگاه IFA 2016 معرفی کرد که تکمیل کننده مسیر سال گذشته شان است. این محصولات تلاش دارند تا مرز میان نوشتن روی کاغذ و ذخیره شان در فضای دیجیتال را کمرنگ کنند. این محصولات شامل دو اسمارت پد جدید با نام های Bamboo Slate و Bamboo Folio و یک استایلوس با نام Bamboo Omni می شوند. اگر این ها برای شما کافی نیست، باید بدانید که Bamboo Solo و Bamboo Duo که پیش از این نیز عرضه شده بودند حالا دوباره بازطراحی و ساخته شده اند.

با بهره گیری از فناوری قلم Electro Magnetic Resonance و جوهر هوشمند WILL، دو دستگاه Bamboo Slate و Folio ابزارهای مناسبی برای نوشتن و طرح زدن است و سپس با فشردن یک دکمه به راحتی می توان همه نوشته ها را در اپلیکیشن Wacom Inkspace ذخیره کرد.

Bamboo Slate در دو ورژن با ابعاد مختلف عرضه می شود. یکی با کاغذ های A5 و دیگری هم اندازه با کاغذهای A4 تطابق خواهد داشت اما Bamboo Folio فقط در ابعاد A4 ساخته می شود. Slate کوچک تر 129.95 دلار و ورژن بزرگ تر، 149.95 دلار قیمت دارد در حالی که Folio قرار است با قیمت 199.95 دلار به فروش رسد.

برای نوشتن بهتر، کمپانی Wacom یک استایلوس جدید با نام Omni نیز معرفی کرده که می تواند با دستگاه های مختلف در سرتاسر اکوسیستم اندروید و iOS ارتباط برقرار کند.

در ادامه تصاویر این دستگاه ها را می توانید مشاهده کنید:

Slate-small

Omni-Tip

Omni-458x720

Bamboo-Duo

Bamboo-Solo

Folio-1080x720

Folio-phone-1080x720

Slate-small-tab-980x420

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • kasra_sh
    kasra_sh | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    خیلی کاربردی به نظر میان،کسی داره؟ به درد نوت برداری میخوره؟

مطالب پیشنهادی