ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردیاب بلوتوث تایل اسلیم
تکنولوژی

نسل دوم ردیاب بلوتوث تایل با ضخامت کمتر روانه بازار شد [تماشا کنید]

ردیاب های بلوتوث می توانند کاربردهای متفاوتی داشته باشند و می شود با استفاده از آنها لوازم مختلف و حتی افراد مورد نظر را در هر جایی مکان یابی کرد. ردیاب «تایل» (Tile) یکی از کارآمدترین ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۱:۱۵

ردیاب های بلوتوث می توانند کاربردهای متفاوتی داشته باشند و می شود با استفاده از آنها لوازم مختلف و حتی افراد مورد نظر را در هر جایی مکان یابی کرد. ردیاب «تایل» (Tile) یکی از کارآمدترین این گجت ها به حساب می آید که حالا نسل دوم آن با ضخامت کمتر تحت عنوان «تایل اسلیم» (Tile Slim) روانه بازار شده است.

Tile-Slim_3

شما می تواند این ردیاب را درون کیف پول خود قرار دهید، یا آن را به ابزارهای مختلف بچسبانید و در صورت گم شدن هر کدام از آنها، به راحتی از طریق موبایل خود آنها را بیابید. حتی می توانید با استفاده از این ردیاب و فشردن نشان آن، تلفن هوشمند خود را پیدا کنید.

Tile-Slim_4

با وجود کاهش ضخامت، ردیاب بلوتوث تایل اسلیم هنوز هم ابعاد بزرگی دارد، به خصوص که این کاهش ضخامت باعث شده اندازه آن از ۳.۷ × ۳.۷ سانتی متر قبلی به ۵.۴ × ۵۴ سانتی متر افزایش یابد. با این وجود وزن ۹.۳ گرمی و ضخامت ۲.۴ میلی متری، حمل نقل آن را نسبت به قبل ساده تر کرده است.

ردیاب بلوتوث تایل اسلیم

این محصول گواهی IP5 را برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار داراست و باتری غیر قابل تعویضش تا یک سال دوام خواهد داشت. پس از این زمان نیز شرکت سازنده محصول خریداری شده را به رایگان با یک نمونه جدید جایگزین می نماید. تایل اسلیم از تمام پرچمداران فعلی اندرویدی پشتیبانی می کند و قیمت هر عدد از آن ۳۰ دلار است. البته می توان یک بسته ۴ عددی از آن را با قیمت ۱۰۰ دلار نیز تهیه کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • بهداد
    بهداد | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    اینا خاطرمه یه زمانی مشکل خالی شدن سریع باطری داشتن

  • kasra_sh
    kasra_sh | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    ایران؟

مطالب پیشنهادی