ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک از بلوری پلیر UB700 با قابلیت پخش 4K و قیمت رقابتی پرده برداشت

پاناسونیک پیش از این یک بلوری پلیر 4K را به بازار عرضه کرده بود که 699 دلار قیمت داشت و به همین دلیل خارج از دسترس بسیاری از خریداران قرار می گرفت. این شرکت بر ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۲۰

پاناسونیک پیش از این یک بلوری پلیر 4K را به بازار عرضه کرده بود که 699 دلار قیمت داشت و به همین دلیل خارج از دسترس بسیاری از خریداران قرار می گرفت. این شرکت بر همین اساس در نمایشگاه IFA اعلام کرده قصد دارد محصول مشابه دیگری را با نام UB-700 و قیمت 500 یورو (معادل حدود 560 دلار) رونمایی نماید.

بلوری پلیر UB700 از نظر خصوصیات اشتراک زیادی با مدل گرانتر DMP-UB900 دارد و از امکانات آن می توان به قابلیت پخش با نرخ 60 فریم در ثانیه، پشتیبانی از HDR، پخش فایل های صوتی رزولوشن بالا (با فرمت WAV, FLAC, DSD, ALAC) و امکان استریم ویدیو های 4K اشاره کرد.

php8qnpq5-w600

بر همین اساس باید بگوییم عمده ترین تفاوت محصول جدید با مدل گرانتر، عدم پشتیبانی از پخش صدای فراگیر 7.1 کاناله و عدم برخورداری از گواهی THX به حساب می آید.

در حقیقت باید بگوییم پاناسونیک مدل UB700 را به عنوان رقیبی برای UBD-K8500 در نظر گرفته که در حال حاضر با قیمت حدود 300 دلار به فروش می رسد. Xbox One S نیز رقیب دیگری است که با قیمت 299 دلار از قابلیت پخش بلوری 4K پشتیبانی می کند و احتمالاً این محصول هم در تلاش پاناسونیک برای کاهش قیمت مدل پیشین نقش داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی