ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کمپانی Archos هم به دنیای سازندگان پهپاد پیوست

کمپانی آرکاس هم بالاخره به جمع تولیدکنندگان پهپاد پیوست. این شرکت امروز اعلام کرد قصد دارد Archos Drone را به قیمت حدود 104 دلار عرضه نماید، که البته ابزاری پیشرفته نیست و بیشتر برای افراد ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۰۰:۰۰

کمپانی آرکاس هم بالاخره به جمع تولیدکنندگان پهپاد پیوست. این شرکت امروز اعلام کرد قصد دارد Archos Drone را به قیمت حدود 104 دلار عرضه نماید، که البته ابزاری پیشرفته نیست و بیشتر برای افراد مبتدی طراحی شده.

این دستگاه که از کنترل بسیار ساده ای برخوردار است، حالات مختلف پرواز از پیش تعیین شده ای داشته و حداکثر زمان پروازش به 9 دقیقه می رسد.

ARCHOS-Drone-2

Archos Drone از دوربین نه چندان با کیفیت 1 مگاپیکسلی برخوردار بوده که گزینه مناسبی برای ثبت عکس یا ضبط ویدیو به شمار نمی رود، اما به هر حال می توانید مسیر پرواز را به صورت زنده از طریق اپلیکیشن مربوطه در دیوایس های اندرویدی یا iOS دنبال کنید.

روی کنترلر این پهپاد، نگهدارنده خاصی برای موبایل تعبیه شده که هدایت آن را برایتان ساده تر خواهد کرد.

طبق اظهارات آرکاس، این کوادکوپتر در محیط داخل منزل یا فضای خارجی قابل استفاده خواهد بود، همچنین چرخش 360 درجه نیز از توانایی های آن به شمار می رود، ضمن اینکه چراغ های LED نیز برای پرواز در شب به کار گرفته شده است.

ARCHOS-Drone-3

موتور پیشران این پهپاد قابل تعویض بوده، و با توجه به وزن 135 گرمی آن می توان انتظار سرعت حدود 25 کیلومتر در ساعت را از آن داشت.

گفتنی است محصول فوق از ماه اکتبر (اواسط مهرماه) از طریق وب سایت آرکاس یا فروشگاه های آنلاین مختلف در سرتاسر جهان در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی