ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

گزارش ویدیویی دیجیاتو: مراسم رونمایی ساعت هوشمند Gear S3 سامسونگ در IFA 2016 [تماشا کنید]

شکی نیست که IFA 2016 شور و هیجان مضاعفی را در دل مشتاقان دنیای تکنولوژی ایجاد کرده و برندهای مختلف با تازه ترین محصولات خود به این عرصه آمده اند تا توجهات را معطوف آخرین ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۳۴

شکی نیست که IFA 2016 شور و هیجان مضاعفی را در دل مشتاقان دنیای تکنولوژی ایجاد کرده و برندهای مختلف با تازه ترین محصولات خود به این عرصه آمده اند تا توجهات را معطوف آخرین دستاوردهای شان نمایند.

در همین راستا شب گذشته غول تکنولوژی کره ای، یعنی سامسونگ، در مراسمی زیبا و خارق العاده از جدیدترین ساعت هوشمندش مبتنی بر پلتفرم تایزن پرده برداشت که نام Gear S3 را یدک می کشد. این دیوایس در دو نسخه ی «کلاسیک» و «فرانتیر» به دست علاقه مندان خواهد رسید که البته هر دو نمونه قدری از نسل پیشین ضخیم تر و بزرگ تر هستند.

ناگفته نماند تازه ترین اسمارت واچ کره ای ها دارای گواهی IP68 است، که از مقاومت بالای آن در برابر آب و گرد و غبار حکایت دارد، ضمن اینکه این محصول اکنون به ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن نیز تجهیز شده است.

صفحه نمایش Gear S3 توسط گوریلا گلس SE+ مورد محافظت قرار گرفته و به ادعای سازنده تمامی جنبه های محصول نسبت به نمونه ی پیشین بهبود یافته اند و حالا تجربه ای مطلوب تر را در اختیار کاربر می گذارد.

در این میانه بد نیست اشاره کنیم سامسونگ دیشب در نمایشی فوق العاده اسمارت واچ تازه واردش را رونمایی کرد؛ اگر می خواهید حال و هوای این مراسم را مشاهده کرده و ببینید که اوضاع از چه قرار بوده است، از شما دعوت به عمل می آوریم ویدئوی اختصاصی دیجیاتو از این رویداد که شامل نگاه نزدیک به محصول نیز می شود را در انتهای این مطلب مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی