ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویری واضح از بسته بندی واحدهای خرده فروشی موبایل Galaxy Folder 2

در عصری که موبایل های هوشمند با نمایشگرهای عظیم الجثه محبوبیت زیادی یافته اند، دیگر کم پیش می آید که کمپانی های فعال در این حوزه، به تولید موبایل های تاشوی سنتی روی آورند. با ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۷:۵۵

در عصری که موبایل های هوشمند با نمایشگرهای عظیم الجثه محبوبیت زیادی یافته اند، دیگر کم پیش می آید که کمپانی های فعال در این حوزه، به تولید موبایل های تاشوی سنتی روی آورند. با این حال سامسونگ سال گذشته میلادی موبایل تاشوی Galaxy Folder را به بازار عرضه کرد که در بهترین حالت، می توانستیم آن را میان رده به حساب آوریم.

بعد از فروش نسبتاً موفقیت آمیز گلکسی فولدر، از مدتی پیش شایعاتی درباره نسخه جدید این اسمارت فون به نام گلکسی فولدر 2 به گوش می رسید و بعد از انتشار تصاویر مختلف، حالا اخیراً تصاویری کاملاً واضح از بسته بندی واحدهای خرده فروشی موبایل در فضای مجازی منتشر شده است که ما را به خوبی با شکل و شمایل دیوایس آشنا می سازد.

Samsung-Galaxy-Folder-2-leak_54-w600

با توجه به تصاویر در می یابیم که سامسونگ مدلی طلایی رنگ برای گلکسی فولدر 2 در نظر گرفته و احتمال دارد این تنها مدل تولید شده برای این اسمارت فون باشد. از منظر طراحی نیز شباهت هایی با مدل قبلی به چشم می خورد و به نظر می رسد که بدنه دستگاه کاملاً از فلز ساخته شده باشد.

ناگفته نماند که بنابر گزارش های مختلف، گلکسی فولدر 2 به نمایشگری 3.8 اینچی با رزولوشن 800x480، دو گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز گشته است.

مضاف بر این، چیپست 64 بیتی اسنپدراگون 425 کوالکام، متشکل از پردازنده ای با فرکانس پردازشی 1.4 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی آدرنو 308، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی و باتری 1950 میلی آمپر ساعتی از دیگر مشخصات دستگاه به شمار می رود. ضمناً اگرچه این مسئله به صورت رسمی تایید نشده اما گفته می شود گلکسی فولدر 2 حدوداً 285 دلار قیمت خواهد داشت.

Samsung-Galaxy-Folder-2-leak_53-w600 Samsung-Galaxy-Folder-2-leak_52-w600 Samsung-Galaxy-Folder-2-leak_51-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    افرین سامسونگ برو تو کار همین گوشی ها ، ساخت گوشی های لمسی اندرویدی کار تو نیس ، ببینید خود سامسونگ فهمیده گوشی هاش به درد نمیخوره . هه

    • Ali Hakimi
      Ali Hakimi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

      تعصب کورکورانه محضه کامنتت ☺

    • Ali Hakimi
      Ali Hakimi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

      سری نوت ب تنهایی حریفه هر گوشی اندرویدیه

  • Alone Hero
    Alone Hero | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    اگر واقعا اين قيمت را داشته باشد خيلي بالاست

مطالب پیشنهادی