ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصویری تبلیغاتی که احتمالاً به معرفی موبایل اندرویدی جدید نوکیا اشاره دارد

از زمانی که کمپانی نوکیا اعلام کرد قصد دارد به بازار موبایل های هوشمند بازگردد، خبرهای زیادی را به خود اختصاص داده و به موضوع داغ محافل تکنولوژی تبدیل شده است. این کمپانی فنلاندی که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۰:۴۵

از زمانی که کمپانی نوکیا اعلام کرد قصد دارد به بازار موبایل های هوشمند بازگردد، خبرهای زیادی را به خود اختصاص داده و به موضوع داغ محافل تکنولوژی تبدیل شده است. این کمپانی فنلاندی که روزی برترین تولیدکننده موبایل به حساب می آمد، در چند وقت اخیر شرایط نامساعدی را پشت سر گذاشته اما طرفدارانش کماکان امیدوار هستند که شاهد خیزشی دیگر از سوی آن باشند.

شکی نیست که نوکیا هنوز طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد اما بدون برنامه ریزی مناسب و سبدی شامل محصولات ارزشمند، کمپانی فنلاندی شانس کمی در مقابل رقبای بزرگ خود در صنعت موبایل های هوشمند خواهد داشت. در حالی که گفته می شود باید منتظر بازگشت نوکیا در اواخر سال 2016 بود، هنوز هیچ اطلاعات دقیقی درباره برنامه های نوکیا و موبایلی که در آینده از سوی آن عرضه خواهد شد در دسترس نیست.

Nokia-phone-w600

بنابر شایعات، نوکیا حداقل دو موبایل جدید را تا پایان سال جاری میلادی به قفسه فروشگاه ها خواهد آورد و احتمالاً باید منتظر دو موبایل دیگر نیز بود. در همین حال، دو موبایل اندرویدی هم در نقشه راه نوکیا قرار گرفته اند که بسته به موفقیت آمیز بودن یا نبودن آزمایش های اولیه، اواخر 2016 یا اوایل 2017 معرفی خواهند شد.

حالا کمپانی نوکیا اخیراً تصویری در اکانت توییتر خود منتشر نموده که احتمالاً اشاره ای به اسمارت فون اندرویدی جدید فنلاندی ها دارد. در تصویر می توان دستگاهی را مشاهده کرد که احتمالاً نسخه آزمایشی موبایلی معرفی نشده باشد. باید در نظر داشت که شاید تصویر فوق به هیچ وجه ربطی به گمانه زنی ها نداشته باشد اما نمی توان از این مسئله چشم پوشی کرد که احتمالاً در حال مشاهده اولین اسمارت فون اندرویدی نوکیا بعد از مدت های طولانی هستیم. متاسفانه تنها بخش پشتی دستگاه بوده که در تصویر به نمایش درآمده و نمی توان تشخیص داد آیا پیش تر چنین موبایلی به بازار آمده یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی