ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اچ پی از مانیتوری حرفه ای مجهز به شارژر بیسیم داخلی رونمایی کرد

قبلاً مانیتورها فقط یک کاربرد داشتند، و آن هم نمایش اطلاعات و محتوا بود. با این حال هر روز شاهد نمایشگرهای جدیدی هستیم که قابلیت ها و عملکردهای دیگری را به حالت پایه می افزایند. کمپانی ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۱:۰۶

قبلاً مانیتورها فقط یک کاربرد داشتند، و آن هم نمایش اطلاعات و محتوا بود. با این حال هر روز شاهد نمایشگرهای جدیدی هستیم که قابلیت ها و عملکردهای دیگری را به حالت پایه می افزایند.

کمپانی HP را نیز می توان در این دسته جای داد. این کمپانی در IFA 2016 نمایشگر EliteDisplay S240UJ را معرفی نمود، و دلیل منحصر به فرد بودنش را می توان در سیستم شارژر بی سیم داخلی آن دانست.

بدین ترتیب در صورتی که موبایلی با پشتیبانی از شارژ بیسیم دارید، می توانید آن را روی پایه مانیتور HP قرار داده و شارژ نمایید.

دیگر ویژگی های این مانیتور عبارت است از درگاه USB-C که قابلیت اتصال به PC، نوت بوک، اسمارت فون یا تبلت را فراهم می سازد. در این محصول از پنلی با رزولوشن QHD و زمان پاسخ دهی 5 میلی ثانیه استفاده شده، ضمن اینکه بلندگوهای داخلی تعبیه شده در آن نیز از سوی کمپانی مطرح «Bang & Olufsen» فراهم گشته.

این نمایشگر 23.8 اینچی با ابعاد تصویر 16:9 و حداکثر روشنایی 300cd/m2، زاویه دید 178 درجه ای دارد. گفتنی است درگاه های ارتباطی این مانیتور شامل DisplayPort 1.2 , HDMI/MHL , Video/Audio/HDCP و USB 3.0 برای انتقال محتواست.

در مجموع این نمایشگر را می توان ابزاری زیبا با طراحی جذاب و قابلیت های کاربردی دانست. البته هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه این محصول منتشر نشده.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی