ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با WELT آشنا شوید؛ کمربند هوشمندی که میزان تحرک بدن را اندازه گیری می کند

اوایل سال جاری میلادی و در نمایشگاه CES 2015 بود که «آزمایشگاه خلاق» (Creative Lab) سامسونگ، کمربند هوشمند WELT را معرفی کرد؛ دیوایسی پوشیدنی شبیه به یک کمربند معمولی که می توانست دور کمر را ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۲۳:۰۰

اوایل سال جاری میلادی و در نمایشگاه CES 2015 بود که «آزمایشگاه خلاق» (Creative Lab) سامسونگ، کمربند هوشمند WELT را معرفی کرد؛ دیوایسی پوشیدنی شبیه به یک کمربند معمولی که می توانست دور کمر را اندازه گیری کرده و اطلاعات خود در زمینه میزان تحرک کاربر را با موبایل های هوشمند به اشتراک بگذارد. حالا به نظر می رسد که این کمربند برای عرضه انبوه به بازار آمده شده و کمپین کیک استارتری برای آن به راه افتاده که کمربند را با قیمت پایه 69 دلار الی 200 دلار به فروش می رساند.

با توجه به موفقیت دیوایس هایی همچون Fitbit، می بند شیائومی و دیگر همتایان آنها، مشخصاً مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری حاضر به در آغوش گرفتن تکنولوژی های امروزی و استفاده از آنها در راستای بهبود سلامت جسمی خود هستند. همانطور که در صفحه رسمی کمپین WELT هم اشاره شده، اندازه دور کمر می تواند نشانه ای واضح بر میزان سلامتی فرد باشد و کمربند مورد اشاره می خواهد به خریداران کمک کند تا سبک زندگی خود را تغییر داده و حتی شاید از خطری جدی نجات یابند.

bab99c5068791bbe59500cd367f4bb1a_original-w600

کمربند WELT به یک گام شمار داخلی مجهز شده که تعداد گام های برداشته را محاسبه کرده و البته مدت زمان نشستن را نیز به دست می آورد. بنابراین در صورتی که یک آخر هفته را به طور تمام و کمال در مقابل کنسول خانگی تان سپری کنید و در این بین، دائماً به مصرف خوراکی های ناسالم بپردازید، کمربند WELT به شما اخطار خواهد داد که رویه در پیش گرفته شده، به هیچ مناسب نیست و سلامت جسمی تان را به خطر خواهد انداخت.

گفته می شود که WELT از عمر باتری 20 ساعته بهره می برد و به همین جهت، کاربر را در یک روز کامل همراهی می کند. ناگفته نماند که هنوز نمی دانیم اپلیکیشن توسعه یافته برای WELT چه قابلیت هایی دارد و در ویدیوی تهیه شده از سوی سازندگان نیز اشاره ای به این مسئله نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی