ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر های درز کرده منتسب به Xperia XZ و Xperia X Compact سونی

امروز سونی در IFA 2016 میزبان یک نشست خبری خواهد بود که در آن از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. دو تا از این محصولات جدیدی که سونی قصد معرفی شان را دارد ممکن ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵

امروز سونی در IFA 2016 میزبان یک نشست خبری خواهد بود که در آن از محصولات جدید خود رونمایی خواهد کرد. دو تا از این محصولات جدیدی که سونی قصد معرفی شان را دارد ممکن است تلفن هوشمند باشند: یکی Xperia XZ که پیش از این با نام Xperia XR شناخته می شد و دیگری Xperia X Compact.

قبلاً هم شاهد رندر های درز کرده ی منتسب به Xperia XZ و Xperia X Compact بوده ایم اما حالا تصاویر تازه ای به بیرون درز کرده اند که این دو تلفن هوشمند را از زوایای مختلف به نمایش می گذارند. به نقل از XperiaBlog، این ها تصاویر خبری هستند که خود سونی نیز امروز برای معرفی محصولات جدید خود از آنها استفاده خواهد کرد.

به نظر می رسد Xperia XZ و Xperia X Compact طراحی نسبتاً مشابهی دارند. با این حال، اولی به خاطر نمایشگر ۵.۲ اینچی اش بزرگ تر است و دومی احتمالاً به نمایشگر کوچک تر ۴.۶ اینچی مجهز خواهد بود که البته بسیاری از کاربران نیز به همین نمایشگر کوچک علاقه ی زیادی دارند.

شایعات حاکی از آن هستند که Xperia XR و Xperia X Compact هر دو از پردازنده ی اسنپدراگون ۸۲۰ کوالکام بهره می گیرند، دوربین پشتی ۲۳ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی، و پورت USB نوع C دارند. چندی پیش یکی از وبسایت های مربوط به سونی ناخواسته نام های این دو دستگاه را لو داد.

تلفن های هوشمند Xperia XZ و Xperia X Compact احتمالاً ۲۴ سپتامبر مصادف با سوم مهرماه عرضه خواهند شد، با این وجود هنوز دقیقاً مشخص نیست اول به کدام بازار راه می یابند. از قیمت این دو نیز صحبتی به میان نیامده اما انتظار می رود X Comacpt ارزان تر از XZ باشد.

1 3 4 5 6 7 8

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • bagher
    bagher | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    به نظر من سری زد بهتر و خوشگل تر بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی