ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ اولین تلفن هوشمند مجهز به گیرنده ی تلویزیونی خود را با نام Galaxy J2 DTV عرضه کرد

تردیدی وجود ندارد که سامسونگ یکی از پیشرو ترین تولید کنندگان حوزه ی فناوری به حساب می آید و تاکنون دستاوردهای زیادی داشته که در جهان تکنولوژی چشمگیر به حساب می آید؛ از ساخت تلفن ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۱:۱۵

تردیدی وجود ندارد که سامسونگ یکی از پیشرو ترین تولید کنندگان حوزه ی فناوری به حساب می آید و تاکنون دستاوردهای زیادی داشته که در جهان تکنولوژی چشمگیر به حساب می آید؛ از ساخت تلفن هوشمند با نمایشگر خمیده گرفته، تا هدست جذاب Gear VR و موارد متعدد دیگر که برای نام بردن پر تعداد هستند.

اما شرکت کره ای از طرف دیگر به فناوری های قدیمی تر هم پشت نکرده و هرازچندگاهی محصولی عرضه می کند که با خاطرات ما گره خورده است، از جمله تلفن هوشمند کشویی جدید این شرکت، که یک نسخه ی مجهز به گیرنده ی تلویزیونی از Galaxy J2 (2016) به حساب می آید.

تلفن هوشمند جدید که Galaxy J2 DTV نام دارد، در حال حاضر برای عرضه در بازار فیلیپین در نظر گرفته شده و نخستین موبایل سامسونگ به حساب می آید که از گیرنده ی امواج تلویزیونی بهره می برد.

سازنده برای این محصول اقتصادی چیپست 4 هسته ای اگزینوس 3457 با قدرت 1.3 گیگاهرتز را در نظر گرفته و در کنار آن شاهد استفاده از 1 گیگابایت حافظه ی رم، 8 گیگابایت حافظه ی داخلی و دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت دستگاه هستیم.

اما نکته ی تعجب برانگیز اینجاست که با وجود تمرکز این محصول بر قابلیت پخش تلویزیون، دستگاه به یک نمایشگر 4.7 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 540 در 960 پیکسل مجهز شده که رقم چندان مناسبی به حساب نمی آید.

مشکل دیگر نیز این است که باتری Galaxy J2 DTV تنها 2000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و همین دو نکته احتمالاً در نهایت موجب خواهد شد استفاده از یک تلویزیون عادی را به محصول سامسونگ ترجیح دهید.

اما اگر میپرسید چرا سامسونگ چنین محصولی را طراحی کرده، بد نیست بدانید که اینترنت فیلیپین از نظر سرعت یکی از پایین ترین ها در تمام آسیا به حساب می آید؛ بر همین اساس استریم کردن آنلاین ویدیو در این کشور چندان رواج ندارد و امواج تلویزیونی برای این منظور، روش مناسب تری به نظر می رسد.

در نهایت لازم است اشاره کنیم که عرضه ی Galaxy J2 DTV با قیمت معادل 150 دلار در کشور فیلیپین آغاز شده است، اما اگر در حال برنامه ریزی برای دستیابی به یک نسخه از این تلفن هوشمند هستید بد نیست بدانید سیستم پخش تلویزیونی در فیلیپین با دیگر نقاط جهان از جمله اروپا و آمریکا متفاوت است.

بر همین اساس بهتر است دست نگاه داریم و منتظر بمانیم تا شاید شرکت کره ای یک نسخه ی دیگر از این محصول عرضه کند که در دیگر نقاط جهان هم قابل استفاده باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • soheil abbasi
    soheil abbasi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    یادتونه چند سال پیش یه گوشی های چینی که شرکت نامشخصی داشتن مد شده بود .

    که یه آنتن داشتن و کانال ها رو میگرفتن ، بنابراین سامسونگ کار تازه ای و از نظر من کار جالبی نکرده .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی