ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ به فروش و پشتیبانی نرم افزاری ساعت هوشمند Gear S2 ادامه می دهد

وقتی که ساعت های هوشمند Gear S3 Frontier و Gear S3 Classic اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند، قرار نیست که سامسونگ فضای اختصاص داده شده به Gear S2 در خرده فروشی ها ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۳۰

وقتی که ساعت های هوشمند Gear S3 Frontier و Gear S3 Classic اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند، قرار نیست که سامسونگ فضای اختصاص داده شده به Gear S2 در خرده فروشی ها را کنار بگذارد و هر چهار ساعت، به همراه دستبند سلامتی Gear Fit 2، که عضوی مهم در اکوسیستم پوشیدنی های سامسونگ به شمار می رود، در کنار یکدیگر به فروش خواهند رسید.

علاوه بر این، مدل های مختلف Gear S2 کماکان به روزرسانی های نرم افزاری را تا پایان سال دریافت خواهند و تمام قابلیت های معرفی شده برای Gear S3، روی نسل پیشین ساعت هوشمند سامسونگ هم در دسترس خواهد بود؛ این مسئله از آن جهت محقق شده که سخت افزار Gear S2 کماکان بعد از یک سال قدرت پردازشی مناسبی دارد و می تواند از پس اجرای نرم افزارهای جدید به خوبی برآید.

Untitled-w600

طبیعی است که بعد از عرضه Gear S3 انتظار می رود Gear S2 و Gear S2 Classic با کاهش قیمت مواجه شوند تا از توان لازم برای رقابت با سایر ساعت های ارزان شده مشابه برخوردار باشند. فراموش نکنیم که Gear S3 کلاسیک و فرانتیر، زبان طراحی نسبتاً متفاوتی را با Gear S2 اسپورت دنبال می کنند و البته اندازه آنها نیز اندکی افزایش یافته است؛ بنابراین حضور همزمان دو ساعت در بازار امری کاملاً منطقی تلقی می شود.

در این صورت، هرکسی که به دنبال ساعتی کوچک تر باشد یا بخواهد هزینه کمتری برای یک اسمارت واچ بپردازد، می تواند Gear S2 را تهیه کند و نگرانی خاصی هم در رابطه با از دست دادن برخی قابلیت ها وجود نخواهد داشت. در همین حال اما، کاربران می دانند در صورت پرداخت هزینه ای بیشتر، می توانند به نمایشگر بزرگتر و بهبود یافته و نیز عمر باتری بیشتر دسترسی پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Hakimi
    Ali Hakimi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۵

    من Gear S رو دارم خیلی هم راضی ام ازش.هنوزم اپدیت نرم افزاری براش میاد

مطالب پیشنهادی