ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از ایرباد Xperia Ear به همراه دستیار صوتی شخصی رونمایی کرد

در ماه فوریه گذشته بود که سونی خبر از تولید دستگاه کوچکی و بدون سیمی به نام Xperia Ear داد که قرار بود در گوش قرار گرفته و به عنوان دستیار صوتی کاربر عمل کند؛ ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۱

در ماه فوریه گذشته بود که سونی خبر از تولید دستگاه کوچکی و بدون سیمی به نام Xperia Ear داد که قرار بود در گوش قرار گرفته و به عنوان دستیار صوتی کاربر عمل کند؛ با این همه سونی در آن زمان اطلاعات چندانی درباره نحوه عملکرد Xperia Ear، قیمت و تاریخ عرضه آن منتشر نکرد و نمی دانستیم باید دقیقاً منتظر چه چیزی باشیم.

اما ساعتی پیش کمپانی ژاپنی سونی رویداد خود در نمایشگاه IFA 2016 را برگزار کرد و سخنانی درباره Xperia Ear و دستیار صوتی آن بیان نمود که ذهنیت روشن تری نسبت به این دستگاه برایمان به ارمغان می آورد. سونی برای Xperia Ear اپلیکیشن خاصی را در نظر گرفته که اطلاعات را میان دستگاه و موبایل هوشمند همگام سازی می کند و در همین حال، نوعی «تعامل صوتی» با کاربر برقرار می گردد.

sony-xperia-ear-w600

به بیان واضح تر، بسیاری از اطلاعات کارآمد و مهم، مانند اعلانات مربوط به رویدادهای مختلف، تغییرات آب و هوایی و یادداشت های تقویمی به صورت مستقیم در گوش کاربر اعلام می شوند تا کاربر در جریان آخرین وقایع قرار گیرد. هنوز مشخص نیست که دستیار صوتی سونی چه صدایی خواهد داشت اما می توان انتظار داشت که مثل تمام دستیارهای صوتی مشابه، از صدایی مونث برای آن استفاده شود.

بنابر اعلام رسمی سونی، Xperia Ear از ماه نوامبر سال جاری میلادی در بازار کشورهای خاصی در دسترس خواهد بود. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت گذاری دستگاه و بازارهایی که ابتدا در آنها عرضه خواهد به میان نیامده و باید تا عرضه اطلاعات تکمیلی منتظر باقی ماند. ناگفته نماند که این ایرباد در رنگ مشکی عرضه می شود و با خرید آن، یک فندک Zippo با بدنه پلاستیکی نیز دریافت خواهید کرد.

Sony-Xperia-Ear2-w600

Sony-Xperia-Ear4-w600 Sony-Xperia-Ear3-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

    فندک چه ربطی به ایرباد داره؟

مطالب پیشنهادی