ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پروژه CSX شرکت ZTE وارد مرحله دوم می شود

چندی پیش خبر دادیم که کمپانی ZTE قصد دارد با ایده های مردمی تلفن همراه کاملا متفاوتی بسازد. این ایده ها باید تا حد امکان واقع گرایانه باشند و طی یکی-دو سال پیش رو بتوان ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ | ۱۹:۴۷

چندی پیش خبر دادیم که کمپانی ZTE قصد دارد با ایده های مردمی تلفن همراه کاملا متفاوتی بسازد. این ایده ها باید تا حد امکان واقع گرایانه باشند و طی یکی-دو سال پیش رو بتوان آن ها را عملی کرد.

فاز اول این اقدام در حالی برگزار شد که مردم ایده های خود را به ثبت رسانده و تلفنی که می خواهند در سال 2017 دست خود بگیرند را در ذهن خود تصویرسازی کردند. حدودا 400 ایده به ثبت رسید که بیش از 100 ایده به دلایل مختلفی از لیست خط خوردند.

از میان این 300 ایده، ZTE تعدادی از آن ها را منتشر کرده که می توان خلاقیت ذهن افرادی که آن ها را به ثبت رسانده اند را متوجه شد. برای مثال، یک دستکش رباتیک که به موبایل متصل بوده و به فرد آموزش نواختن پیانو را به تکرار و مرور حرکات پشت سر هم می دهد.

البته ایده های بسیار ساده و پرطرفدار دیگری هم وجود دارند، مثل تلفن همراهی که بتواند سیستم عامل اوبونتو را اجرا کند.

حالا فاز دوم به رای گیری اختصاص یافته است. کمپانی از کاربران خواسته تا با رای دادن به هر یک از طرح های مورد علاقه شان، 3 ویژگی برتر را انتخاب کرده تا در نهایت ZTE توسعه شان را آغاز کند. در تاریخ 20 اکتبر، 3 ایده برتر انتخاب می شوند و صاحبان ایده ها به CES سفر می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی